Lifeform Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Hei, Bare lite spørsmål her om noen vet? Er det slik at dverghamstere helst bør være helt alene eller kan det gå bra at flere hanner er sammen? Har lest at det kan gå med over 3 brødrer, men ikke mer enn to ho-hamstere? Helst da søstrer. Sjekket med to dyrebutikker på morgenkvisten her og begge sa at det ikke var anbefalt at de var flere sammen, men står på nettet da at dette over kan gå fint. Noen med erfaring fra oppdrett ? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 går som regel bra hvis de har rolige og stressfrie omgivelser. men med mine 4 jeg hadde for ca 10år siden gikk det dårlig. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Jeg vil anbefale deg å lese deg litt opp på dette via nettsidene til f.eks Norsk Hamsterklubb. Der får du god og korrekt informasjon av folk som virkelig er opptatt av hamstere. Her kan du lese litt om de ulike artene med dverghamster. Det er nemlig flere ulike arter, og hvordan du skal sette sammen gruppen avhenger litt av hvilken art du skal kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå