Espen Jansen Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Bare uker før spillet opprinnelig skulle slippes i «early access». Baldur's Gate III utsettes Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Mer oppussing, jo bedre. ? 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Krysser fingre og tær for st bg3 blir bra. Men kan ikke nekte for at jeg er litt skepitsik. 1 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Har ikke troen på at dette blir en verdig oppfølger til bg. Ikke et eneste element fremkaller noen følelse av at dette er et BG-spill bortsett fra navnet. Fra karakterskaping til dialog til estetikk til kameravinklene, UI'en og ikke minst combat .... Ingenting. Trist. 2 Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 den holdninga der er så tafatt. og siden alle godtar det, så kan utviklere gi ti lanseringsdatoer, og ha utgivelse på den ellevte, årevis senere. og det synes, nesten alle spill blir jo utsatt. syns det blir for dumt. er jo bare markedsføring hele greia, har ikke noe med at dem ikke er ferdig med spillet, dette er så planlagt at man får det. leker med kundene er det de gjør. at dem ikke bare kan holde seg til en dato... men så er tydeligvis jeg i minoriteten når det kommer til dette.. Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Gjør meg ikke så mye egentlig. Bare puss i vei. Jeg ble overbevist av videoen Larian slapp her for en stund siden. Det ser så sinnsykt bra ut! Har full tro på at dette blir en verdig BG oppfølger. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Jaqoby skrev (12 timer siden): den holdninga der er så tafatt. og siden alle godtar det, så kan utviklere gi ti lanseringsdatoer, og ha utgivelse på den ellevte, årevis senere. og det synes, nesten alle spill blir jo utsatt. syns det blir for dumt. er jo bare markedsføring hele greia, har ikke noe med at dem ikke er ferdig med spillet, dette er så planlagt at man får det. leker med kundene er det de gjør. at dem ikke bare kan holde seg til en dato... men så er tydeligvis jeg i minoriteten når det kommer til dette.. i dette tilfellet så er det jo early access og ikke full release. Eneste de hadde sagt før dette var Early access in august med en maybe bak pga corona. At early access blir utsatt noen uker bør på ingen måte være krise for noen. 1 Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 17 hours ago, Linoran85 said: Har ikke troen på at dette blir en verdig oppfølger til bg. Ikke et eneste element fremkaller noen følelse av at dette er et BG-spill bortsett fra navnet. Fra karakterskaping til dialog til estetikk til kameravinklene, UI'en og ikke minst combat .... Ingenting. Trist. Helt enig i det. Det blir nok likevel kjøp her. Håp om at det blir bra til tross. Lenke til kommentar
Ted Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Sykt skeptisk pga. jeg spiller gjennom Divinity serien nå. Eneren er utrulig lite engasjerende, men jeg håper toeren gir bedre forhåpninger til hva denne utvikleren kan få til med BG3. Kjøp av BG3 blir det nok uansett... utfordringen spill som dette gir er altfor tilfredsstillende. Bonus hvis historien er bra, sjarmerende grafikk, ordentlig unikt gear, karakter utvikling som i BG1/BG2 og mer gøyale kamper. Seriøst, bossene i divinity 1 er en vits ??? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Fullstendig akseptabelt at de utsetter spillet litt. Det ville ikke vært noe særlig om det de slapp ut var i større grad mer mangelfullt enn det man forventer. Larian studios vet nok at fallhøyden med BG3 er svært høy, og om de lager et dårlig produkt vil det nok merkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå