Sandormen Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Memento scientiam skrev (2 timer siden): A: Jo, men... en satelitt sirkulerer rundt et legemene. Den kunne ikke ha gått i en kvadratform rundt et legeme. Det ville nok ha vært bedre av meg å skrive at Minecraft-verdener er flate. Sånnsett vet man ikke helt hva «rundt» betyr, lengre. ? Dette henger jo fortsatt ikke på greip. Godt poeng. Å sirkulere rundt en firkant er en bedre formulering. ‘Å gå rundt’ en litterær firkant er dårlig språk (på tekst). Åhoj. Jeg føler ord-nassistene klør seg i hodet. Hvordan går man rundt en firkant? Er det en 2D-firkant, eller en 3D-firkant. Kjører man med vinkel på retningen? -Så er det ikke nødvendigvis en firkant man beveger rundt, om man krysser på hjørnene. Etc. (PS. Sitter med øl nå) Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 henrikwl skrev (5 timer siden): Jeg tror snart at listen over gjenstander som ikke kan kjøre Doom blir mindre enn listen over gjenstander som kan kjøre det. ? Jeg tror du har helt rett ? Lenke til kommentar
Thomas Qvidahl Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Er det det rare her syns du? Du aksepterer altså Minecraft og alt som er der fra før som det reneste gospel, men at noen innfører noe du ikke kjenner til, blir uforståelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå