eiriksen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 http://www.beta.microsoft.com/ Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg syntes at Microsoft burde ha dratt jeg litt i katta der... XP vil være så umoderne og dorlig om et par år at de burde raske på!! Dritt lei XP... Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg syntes at Microsoft burde ha dratt jeg litt i katta der...XP vil være så umoderne og dorlig om et par år at de burde raske på!! Dritt lei XP... helt enig! det går så altforlang tid mellom hver nye windows! det skulle ha gått 2år! ikke 4 som vi må vente på longhorn! Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det som var før var... Win 95... så ca 3 år så win 98 og så et år og win ME og så 2kpro og så ca 1.5 år så kom XP.... 4År er jo lattelig! XP vil jo snart ikke støtte de nyeste pcene.... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tror Longhorn skal komme i slutten av 2005, det var ihvertfall det Microsoft sa på en pressemelding i 2003. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det går jo også ann å laste ned et program som gjør at XP ser ut som Longhorn... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Etter hva jeg har hørt i det siste, så kommer Longhorn ikke før i slutten av 2006/ begynnelsen av 2007, og ikke 2005/2006 som først antatt. Syns egentlig at det er bedre de tar seg tid til og lage det litt mer skikkelig, IKKE slik som de gjorde med Windows ME Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Bare for å pirke litt, heter det ikke "Windows XP Longhorn"? Det er Windows XP i grunnmuren, men med en god del forbedringer. Eneste negative jeg har hørt mange ganger er at det krever enormt med RAM, noe som tyder på at de fleste nye brukere av det OS må handle seg en 512MB brikke til... En ting til jeg husker å ha lest var at det skulle være animerte iconer og sånnt, noe jeg personlig synes virker totalt unødvedig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Sitat Steve Jobs: "And Windows Longhorn, that will be introduced in 200 and .... ermm.. whatever.." *smile litt* Han har ikke en bi jobb hos gutta som utvikler Half Life 2 vel? Edit: glemte Endret 7. mars 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 du kan jo laste ned alpha versioner av den da. Jeg kjører MS Longhorn Build 4051 Og det funker fett. har ikke hatt noe plunder med det ennå. eneste er at man burde deaktivere sidelinja for den bruker mye minne er bare irriterende alikevell. tar så mye plass av skrivebordet Hvor fant du den?? ftp? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Bare for å pirke litt, heter det ikke "Windows XP Longhorn"? Det er Windows XP i grunnmuren, men med en god del forbedringer. Eneste negative jeg har hørt mange ganger er at det krever enormt med RAM, noe som tyder på at de fleste nye brukere av det OS må handle seg en 512MB brikke til... En ting til jeg husker å ha lest var at det skulle være animerte iconer og sånnt, noe jeg personlig synes virker totalt unødvedig. trur heller det er veldig lite tidlegare windows i grunnmuren på longhorn.... alt er nytt, koffor da bygge på gammalt drit? foreslår at du setter deg ned å lese artikkelen om Longhorn på windows.no det me RAM: om 2-3 år har dei fleste nokk RAM til at dette skal gå helt fint Animerte ikon e etter mi meining og helt unødvendig (alt visuelt er "unødvendig" egentli) men blir sikkert jævli tøft.. Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det blir fan me ikke aktuelt og vente til slutten av 2005 på MS Longhorn... De burde komme med et opperativ system før det!! Lenke til kommentar
abene Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det blir fan me ikke aktuelt og vente til slutten av 2005 på MS Longhorn...De burde komme med et opperativ system før det!! Hæ? W2k holder jo i massevis. Endelig et stabilt OS som ALDRI krasjer! Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Det blir fan me ikke aktuelt og vente til slutten av 2005 på MS Longhorn...De burde komme med et opperativ system før det!! Neivel!? Hva har du tenkt å gjøre da? Lage ditt eget system? Du blir nok pent nødt til å vente på MS enten du liker det eller ei. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 går rykter om "Windows XP Reloaded" er helt einig i at det burde komme nåke nytt no snart, men MS styre detta, og det er ingen ting vi kan gjer nåke med.. Lenke til kommentar
abene Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 er helt einig i at det burde komme nåke nytt no snart Hvorfor bytte ut noe som funker? Med mindre du er uheldig med det du bruker i dag. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det som var før var... Win 95... så ca 3 år så win 98 og så et år og win ME og så 2kpro og så ca 1.5 år så kom XP....4År er jo lattelig! XP vil jo snart ikke støtte de nyeste pcene.... Nå får vi jo SP2 som vi kan kose oss med Kjører 2k Pro jeg da fordi jeg ikke liker "brukervennligheten" til WinXP, så jeg kommer sikkert ikke til å like Longhorn heller hvis den blir enda mer "brukervennlig" . Tror faktisk det vil ta mer enn 4 år før Longhorn blir skikkelig etablert og alle bugs'ene er borte slik at vi normale brukere ikke har noe å "frykte". I tillegg kommer utsettelser og andre dumme unnskyldninger (i tillegg til ny Hardware). Men som alltid: Hastverk er lastverk (har kjørt på Win98 frem til i vinter ) Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Det er jo bare bra de bruker lang tid på Longhorn..... Da får vi jo et stabilt system hm håper jeg ellers blir det som ME Er det kommet noen nyheter på hvor man kan laste Longhorn? Endret 17. april 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
Catola Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Nå har det lekket ut fra Microsoft at det skal lanseres en ny Windows versjon alikevel i mellom SP2 (som kommer en gang i sommer) og Longhorn... Kan godt være det.. Når det gjelder Longhorn og dens likheter med XP ligger dette stort sett på overflaten. Bl.a. så har Longhorn et helt nytt sett med filsystem! Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Håper det snart kommer ut et nytt os ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå