Gå til innhold

MS longhorn når kommer det?

div_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Etter hva jeg har hørt i det siste, så kommer Longhorn ikke før i slutten av 2006/ begynnelsen av 2007, og ikke 2005/2006 som først antatt. Syns egentlig at det er bedre de tar seg tid til og lage det litt mer skikkelig, IKKE slik som de gjorde med Windows ME :no::sick:

Lenke til kommentar

Bare for å pirke litt, heter det ikke "Windows XP Longhorn"? Det er Windows XP i grunnmuren, men med en god del forbedringer.

Eneste negative jeg har hørt mange ganger er at det krever enormt med RAM, noe som tyder på at de fleste nye brukere av det OS må handle seg en 512MB brikke til...

En ting til jeg husker å ha lest var at det skulle være animerte iconer og sånnt, noe jeg personlig synes virker totalt unødvedig.

Lenke til kommentar
Sitat Steve Jobs:

"And Windows Longhorn, that will be introduced in 200 and .... ermm.. whatever.."

*smile litt*

Han har ikke en bi jobb hos gutta som utvikler Half Life 2 vel?

Edit: glemte :laugh::laugh:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
du kan jo laste ned alpha versioner av den da. :D

Jeg kjører MS Longhorn Build 4051 Og det funker fett.:D

har ikke hatt noe plunder med det ennå.:D

eneste er at man burde deaktivere sidelinja for den bruker mye minne

:thumbdown:

er bare irriterende alikevell. tar så mye plass av skrivebordet

Hvor fant du den??

ftp?

Lenke til kommentar
Bare for å pirke litt, heter det ikke "Windows XP Longhorn"? Det er Windows XP i grunnmuren, men med en god del forbedringer.

Eneste negative jeg har hørt mange ganger er at det krever enormt med RAM, noe som tyder på at de fleste nye brukere av det OS må handle seg en 512MB brikke til...

En ting til jeg husker å ha lest var at det skulle være animerte iconer og sånnt, noe jeg personlig synes virker totalt unødvedig.

trur heller det er veldig lite tidlegare windows i grunnmuren på longhorn....

alt er nytt, koffor da bygge på gammalt drit?

foreslår at du setter deg ned å lese artikkelen om Longhorn på windows.no

det me RAM: om 2-3 år har dei fleste nokk RAM til at dette skal gå helt fint

Animerte ikon e etter mi meining og helt unødvendig (alt visuelt er "unødvendig" egentli) men blir sikkert jævli tøft..

Lenke til kommentar
Det blir fan me ikke aktuelt og vente til slutten av 2005 på MS Longhorn...

De burde komme med et opperativ system før det!!

Neivel!? Hva har du tenkt å gjøre da? Lage ditt eget system? :wow: Du blir nok pent nødt til å vente på MS enten du liker det eller ei.

Lenke til kommentar
Det som var før var... Win 95... så ca 3 år så win 98 og så et år og win ME og så 2kpro og så ca 1.5 år så kom XP....

4År er jo lattelig! XP vil jo snart ikke støtte de nyeste pcene....

Nå får vi jo SP2 som vi kan kose oss med :p

Kjører 2k Pro jeg da fordi jeg ikke liker "brukervennligheten" til WinXP, så jeg kommer sikkert ikke til å like Longhorn heller hvis den blir enda mer "brukervennlig" :no: .

Tror faktisk det vil ta mer enn 4 år før Longhorn blir skikkelig etablert og alle bugs'ene er borte slik at vi normale brukere ikke har noe å "frykte".

I tillegg kommer utsettelser og andre dumme unnskyldninger (i tillegg til ny Hardware).

Men som alltid: Hastverk er lastverk (har kjørt på Win98 frem til i vinter :p )

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Nå har det lekket ut fra Microsoft at det skal lanseres en ny Windows versjon alikevel i mellom SP2 (som kommer en gang i sommer) og Longhorn...

Kan godt være det.. Når det gjelder Longhorn og dens likheter med XP ligger dette stort sett på overflaten. Bl.a. så har Longhorn et helt nytt sett med filsystem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...