div_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Når kommer windows longhorn? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det kommer vel slutten av 2005 begynelsen av 2006,har jeg hørt/lest Lenke til kommentar
div_ Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 åh...vel kan ikke gjøre noe annet enn å vente........ Lenke til kommentar
djtesla87 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 du kan jo laste ned alpha versioner av den da. Jeg kjører MS Longhorn Build 4051 Og det funker fett. har ikke hatt noe plunder med det ennå. eneste er at man burde deaktivere sidelinja for den bruker mye minne er bare irriterende alikevell. tar så mye plass av skrivebordet Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg prøvde Longhorn 4051. Lignet for mye på XP ennå synes jeg Men, bedre blir det Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hvor kan du laste det ned lovlig? gidder ikke styre med cracking! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hvor kan du laste det ned lovlig?gidder ikke styre med cracking! Du får det fra Microsoft så klart! men du får det bare hvis du er en betatester, noe jeg er Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hvordan blir du beta tester? skriver du bare til microsoft eller må du jobbe innen itbransjen? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 ja, hvordan får jeg tak i det? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) *slettet* Endret 15. januar 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er det såpassa lange tild et kommer ut? Jaja, jeg venter jeg, blir spennende og se om MS klarer og lage noe diganes denne gangen.. jeg opplever litt for mye krøll med denne fanstustike XPen demmes... Blir LongHorn noe anderledes? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 du kan jo laste ned alpha versioner av den da. Jeg kjører MS Longhorn Build 4051 Og det funker fett. har ikke hatt noe plunder med det ennå. eneste er at man burde deaktivere sidelinja for den bruker mye minne er bare irriterende alikevell. tar så mye plass av skrivebordet Min var sykt treg! Startmenyn kom 15 min senere osv. Jeg tror Longhorn blir like "dritt" som Xp! Blir 2k som ruler gata da og tror jeg, eller Linux Lenke til kommentar
div_ Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) linux? har ikke peiling på det..ikke vil jeg prøve heller.....gidder ikke prøve andre Os-systemer når 99% av all software går på windows basert. Dessuten er det hauger av progs som jeg bruker hele tiden..å lete etter tilsvarende, om det i heletatt finnes vil ta ALT for lang tid dette gjelder meg iallefall Endret 19. januar 2004 av div_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 er det noe vits å bytte fra XP til Longhorn? har hørt at Longhorn er litt uff uff.. at Ms har for stor kontroll over datan? vil ikke ha noen styre og ser hva jeg gjør. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 har hørt at Longhorn er litt uff uff.. at Ms har for stor kontroll over datan? vil ikke ha noen styre og ser hva jeg gjør. Blir nok en del av fremtiden som de planlegger er jeg redd, men her er ett innlegg i fra Ross Anderson som kan være informativ. http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/tcpa-faq.html Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tror Longhorn blir bra, men en må sikkert fyre i mer en 512MB med ram Kan gruble på maskiner me 2-3GHz og 1-1,5GB minne vil kjøre smertefritt, spesielt om en jobber med Adobe programmer og har andre prosesser kjørende. Men en grafisk GUI er bedre en gay-style knapper og kirk kirby look fra Win2k Dessuten blir Win2k tatt av produksjon så det er vel ingen vits å suge på det lenger... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Sitat Steve Jobs: "And Windows Longhorn, that will be introduced in 200 and .... ermm.. whatever.." *smile litt* Endret 1. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Tror rett og slett det kommer når det er ferdig... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Tror rett og slett det kommer når det er ferdig... Fin definisjon Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 eller kanskje litt før det er ferdig.. sånn som XP.. men uansett.. det bryr ikkje meg.. kor får eg tak i det? korleis blir eg beta tester? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå