akelbo Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Ukas oppdatering lover store endringer for battle royale-spillet. Call of Duty: Warzone åpner stadion og introduserer hurtigtog Lenke til kommentar
The_Swordman1 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Jeg kan høre harddisken grine hver gang COD:MW må oppdateres 1 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Jeg kjøpte MW her om dagen. Da måtte hele spillet lastes ned på nytt, så Warzone ble utelukket den kvelden ? Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Fiber er å anbefale. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Digg med fiber, men litt surt å sette av 200 GB til et enkelt spill. Merkelig valg å ikke splitte opp Warzone fra øvrig del av spillet også. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Virker veldig bra denne sesongen, liker det veldig godt men orker ikke spille spill der skilled based matchmaking er påtvunget. Er det verste jeg vet at absolutt alle spill skal matche deg hele tiden med samme nivå som du selv er, få inn en ranked mode og la quick matches være tilfeldig. Dette er kun en ting utviklerne gjør så mindre gode spillere skal holde ut lengre å bruke penger in-game Endret 6. august 2020 av Raul07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå