tbend Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hadde ikke det vært kult.. En chat som alle Hardware fixerte kunne ha satt pris på... Da kan man jo diskutere hardware på direkten... Var det et godt forslag eller? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det trur jeg har vært veldig bra. Trur at forumet har blitt avlastet av mange unødvendige "off topic" innlegg. Veldig bra forslag. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Genialt. Men hardware har en chattekanal på IRC, bare at den suger ettersom få vet om den/gidder ikke IRC... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dette hadde kanskje jort forumet mindre interessant Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vil si at det holder med en kanal på IRC jeg Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Ikke alle som har IRC.... Ikke jeg Får høre med sjefene ka de sier på Mandag... Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 God ide, bare det ikke tapper interessen fra forumet =) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Genialt. Men hardware har en chattekanal på IRC, bare at den suger ettersom få vet om den/gidder ikke IRC... Nei, hardware.no har _ikkje_ en chattekanal på IRC. Trur forresten forslaget har vert oppe før, og blitt sagt nei til. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg vil si at det holder med en kanal på IRC jeg Joda, men hvis det bare blir lagt inn et lite webbasert grensesnitt for IRCing så er det jo ikke noe mer enn det vi får? En knapp ett eller annet sted som åpner en webchat-side. Og denne foregår da i #hw.no på IRC for eksempel. No problemo Lenke til kommentar
Mira Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nei, hardware.no har _ikkje_ en chattekanal på IRC. å nei vell? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nei, hardware.no har _ikkje_ en chattekanal på IRC. å nei vell? Nei, det finnes ingen *offisiell* chattekanal for www.hardware.no. Det finnes derimot mange uoffesielle "fankanaler" på EFnet og Undernet osv. Men du kan ikke komme og klage til moderatorene på forumet pga du ble bannet der av unødvendigt lite osv. Men hvis en får på plass en liten javachat et sted så får en jo da skaffe seg en offisiell en Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Då er jo penget med dette forumet vekke då? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 *Poenget* med forumet er vel ikke vekke? Poenget med forumet er at folk kan dette innom her og få hjelp til ting og tang. Det som vil skjer er vel at forumet vil få en avlastning fra den værste spammen, folk kan få hjelp mye mer "på direkten" og det sosiale nivået vil sannsynligvis stige. Forumet vil nok bli minst like flittigt brukt selv om man får en IRC-kanal of "poenget" ville jo ikke gått vekk selv om du hadde innført 100-kanaler Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) liker det sånn som det er.... IRC osv blir berre jallajalla om admins leser dette "forumet er konge ha det sånn som det er" Endret 2. januar 2004 av londoy Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Selfølgelig er forumet konge og vi trenger ikke forandre på det vel? Og hvis du synes IRC er jallajalla kan du bare ikke bruke det? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 ikkje sånn eg meinte det..... IRC er nice det men Irc channel blir jallajalla..... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 *spikker litt fliser* Så IRC er bra mens IRC Channel er jallajalla? Hva er det ved IRC som er bra hvis ikke kanalene da? Finnes det stort annet? Uff så jeg ønsker jeg hadde vært trøtt nok til å legge meg snart Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 SO3 i java chat! Det hadde hvert noe for enkelte SO3'ere som bruker SO3 som en liten chatte sak... Da Hartge lagde SO2 for en god stund siden, var det mye mere innhold i denne tråden..men nå derimot, så er det endel som nærmest spammer til tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå