deleder Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg har et MSI-KT6-FIS2R hk, og tempraturen på nb går over 50, nå ligger den på 52 har en vifte i sidedøra og en bak den i sidedøra suger inn og den bak suger ut. Er også en vifte på hk som fulgte med. Er ikk over 50 grader veldig mye? EDIT: har klokka 2800+ til 11x200 Endret 1. januar 2004 av deleder Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nei, det er mer enn akseptabelt! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Merkelig, har du temp sensor som viser dette, Eller et program/bios? For jeg tror det viser feil... Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Nå ligger cpuen min på 65*c Så 50 går helt fint på nb og hvis det er et program du bruker viser det sikkert feil det gjør det iallefall på pcen min jeg har et lian-li termometer og det viser bestandig 5-6 grader mindre en programet jeg har som fulgte med hovedkortet mitt. Endret 2. januar 2004 av e_rik Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Min northbridge temp viser 54-56 grader og jeg har vannkjøling på den Garantert noe feil med målingen,for når jeg tar på den er den bare lunken. Det viser foresten samme temp uten kjøler i det hele tatt Kunne nok vært laget bedre ja. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Står "System Tempraure 50c" i BIOS og et MM5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå