Espen Jansen Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Målet er å utvide historien om Joel og Ellie, forteller mannen bak serien. The Last of Us-serien vil fylle inn tomrom fra originalspillet Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 typo: – "Jeg kommer nok til å hjemme meg i en bunker i en liten stund" Spennede hva de får til med tv serie Lenke til kommentar
The Horrorist Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Hmm bi vell crazy lady ms Anita Sarkeesian som pitch meste partn storyn?? 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 7 minutes ago, The Horrorist said: Hmm bi vell crazy lady ms Anita Sarkeesian som pitch meste partn storyn?? En ting er å bite på en løgn, en annen ting er å fortsette å tro på løgnen mange måneder etter at den er grundig tilbakevist. 2 Lenke til kommentar
The Horrorist Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 https://youtu.be/y6f6mmuh_04? 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 2 hours ago, The Horrorist said: https://youtu.be/y6f6mmuh_04? Oi, en youtuber med britisk aksent, alt han sier må jo være sant ? Jeg nekter ærlig talt å tro at noen normalt oppegående mennesker biter på det vrøvlet der. Særlig når man kan faktasjekke alt selv på internett. 4 Lenke til kommentar
kodama Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Croc Man skrev (3 minutter siden): Oi, en youtuber med britisk aksent, alt han sier må jo være sant ? Jeg nekter ærlig talt å tro at noen normalt oppegående mennesker biter på det vrøvlet der. Særlig når man kan faktasjekke alt selv på internett. Jeg trodde videoen bare var på fleip helt til jeg leste noen av kommentarene under videoen. En del folk der ute som må få seg et liv. 4 Lenke til kommentar
The Horrorist Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 vell fok e førskjellig lov og ha si meining?han har nå gode poeng uansett,særlig ang amy hennig og uncharted 4....hold meg laaangt unna teng ho frøken sarkeesian e involvert i. 3 Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Personlig så håpet jeg i mange år at tlou2 ville fortsette akkurat der 1 sluttet og det burde hete "the two of us". Men.. hvis dette gjøres riktig så kan det bli bra. Er også fare for at det blir skikkelig dårlig så jeg holder ikke pusten. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Eller just the two of us! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 3 hours ago, The Horrorist said: vell fok e førskjellig lov og ha si meining?han har nå gode poeng uansett,særlig ang amy hennig og uncharted 4....hold meg laaangt unna teng ho frøken sarkeesian e involvert i. 1: Anita Sarkeesian har aldri vært involvert i en produksjon av Naughty Dog 2: Hva som skjedde med Hennig er ukjent, men ryktet om at Druckmann hadde noe med det å gjøre var oppspinn, i følge journalisten. "Gode poeng" basert på usannheter og synsing? Lenke til kommentar
Allinuse Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 The Horrorist skrev (10 timer siden): https://youtu.be/y6f6mmuh_04? 404 not found Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 27 minutes ago, Allinuse said: 404 not found Du må bare fjerne smiley'en. Lenke til kommentar
The Horrorist Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Ho jobba som konsulent på begge og på uncharted,ho prøvd og kom seg inn på cyberpunk 2077 da ho tweeta at spællet kom tell og bi en katastrofe uten hennes medvirking. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 43 minutes ago, The Horrorist said: Ho jobba som konsulent på begge og på uncharted Har du noen som helst slags troverdig dokumentasjon på dette? Hvis nei, hvorfor? Hvilken agenda har for å hardnakket påstå en løgn uten noen som helst slags dokumentasjon bak? 50 minutes ago, The Horrorist said: ho prøvd og kom seg inn på cyberpunk 2077 da ho tweeta at spællet kom tell og bi en katastrofe uten hennes medvirking. Tror det skal mer til enn en tilfeldig kritisk tweet for å få seg jobb i spillstudioer som ND og CDPR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå