quack Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Noen bra tips for å få av denne? Skjønner meg ikke helt på festedingsen. Det står open og lock på den men det skjer ingenting uansett hvor mye jeg drar og klemmer.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) tror du skal skyve den opp eller ned for å låse den opp eller vippe den helt ut TaZ Endret 1. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
quack Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 har prøvd det og hvis jeg klemmer hardere ned blir det vel høl i hovedkortet tenker jeg.. ikke no mer spesifikt her? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det er vel en låsing på begge sider som skall dras opp først, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er den lik i begge ender? eller hengslet i ene sia? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det skal være slik jeg husker det bare å ta tak å dra prosessoren OPP etter at begge låsingene er løsnet . Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det skal være slik jeg husker det bare å ta tak å dra prosessoren OPP etter at begge låsingene er løsnet . Lenke til kommentar
iverrofs Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du skal klemme dingsene på toppen mot midten, deretter trekke opp. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Yes, "iverofs" her har helt rett. Dette er en slot 1 kjøler, og skal klemmes inn for deretter å dras opp. Deretter kan man løsne hele greia, som står i en slot som til forveksling ligner en PCI- slot. Lenke til kommentar
quack Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Takker! Fikk det til når jeg klemte inn dingsene og dro den til værs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå