Malmern Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 (endret) Hei, har ett RX580 skjermkort der driveren kræsjer når jeg prøver å spille av flashspill etc., skjermen går i svart og PCen bruker 15-20 sekunder på å komme seg igjen. Kanskje ikke verdens undergang, men det tyder vel på at noe er alvorlig galt? Har prøvd å reinnstallere driverne og kjørte da hard reset på driverinnstallasjonen, prøvde også eldre driver, samme problem. Noen tips? [Edit] Etter å ha prøvd litt, skjer det bare på Kongregate, merkelige greier. Endret 2. august 2020 av Malmern Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Har samme problem med RX580. Skjer av og til - fortrinnsvis under avspilling av video. Driver versjon 25.20.15027.5007. Prøvd nyere versjon, men da ender det med "blå-skjerm" istedet ... Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 (endret) Jeg ser at AMD har to forskjellige drivere her (dette er for Windows 10 64-bit operativsystem): https://www.amd.com/en/support/graphics/radeon-500-series/radeon-rx-500-series/radeon-rx-580 Dette er den nyeste: Adrenalin 2020 Edition 20.7.2 Mens denne er kanskje litt tryggere slik jeg oppfatter det: Adrenalin 2020 Edition 20.4.2 Endret 2. august 2020 av Svein M Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 (endret) 32 minutes ago, Svein M said: Jeg ser at AMD har to forskjellige drivere her (dette er for Windows 10 64-bit operativsystem): https://www.amd.com/en/support/graphics/radeon-500-series/radeon-rx-500-series/radeon-rx-580 Dette er den nyeste: Adrenalin 2020 Edition 20.7.2 Mens denne er kanskje litt tryggere slik jeg oppfatter det: Adrenalin 2020 Edition 20.4.2 Takk for det. Men bruker jeg disse så ender det med hyppige blåskjerm (daglig). Helt ubrukbare ... EDIT: Blir ikke mer AMD på meg etter dette. Endret 2. august 2020 av helsten2 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Med tanke på at Adobe Systems Inc's Flash, a once-ubiquitous technology used to power most of the media content found online, will be retired at the end of 2020, the software company announced Tuesday og at dette har ligget i kortene i flere år så vil det neppe overraske om eks. AMD ikke har hatt fokus på å vedlikeholde kompatibiliteten med Flash... Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. august 2020 Forfatter Del Skrevet 2. august 2020 Takk for tipsene, men etter å ha prøvd litt, så har jeg som sagt funnet ut at det kun gjelder flashspill på Kongregate, sikkert noe de har gjort feil med sida si som gjør dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå