Gå til innhold

Dette er tråden for folk som gir f*** i Idol

sluffy

Anbefalte innlegg

Greit nok han e flink å synge, men blir ikke dette alt for masse hysteri rundt? (ja jeg hjelper til når jeg lager denne tråden)

så jeg lager en tråd der folk kan skrive det de mener om kurt nilsen

til mod-folka, ikke steng denne med en gang vi vil ha litt ytringsfrihet praktisert no :D

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kansje vi skal gjøre det litt mer "seriøst", og skrive hvorfor vi misliker Idol.

Selv mener jeg at det er et program som ene og alene er laget for at produsentene skal tjene penger. Tenk hvor mange personer som har ringt inn til dyre telefonsvarere for å få registrert sin stemme. Hvis bare halvparten av de hadde gitt pengene til et veldedig formål i stedenfor hadde jo verden straks blitt et bedre sted.

I tillegg til dette mener jeg at musikk-industrien er alt for opptatt av utseende og ikke av talent, det er jo gale at Kurt (med den enorme stemmen) skal måtte melde seg på en sånn konkurranse for å bli kjent for sitt talent. Men folk kjenner jo han like mye igjen på utseende og gjør narr av dette. og så syns jeg at han dommeren som sa at Kurt aldri hadde fått platekontrakt hvis han ikke haddu vunnet idol i sitt land bæsjet på leggen. Forde så vidt jeg vet så har Fenrik Lane (bandet Kurt er medlem av) allerede gitt ut en cd.

Lenke til kommentar

det er jo bra masse for en samtale som tar toppen 30sek. då...

og hvis alle heller hadde gitt de 4 kronene og 50 ørene til noen som trenger det hadde det blitt litt. det var vel 100 millioner Tv apparater som stod og "så på" W-Idol finalen, hvis vi sier at 1/4 av disse betalte 4,50 kroner for å stemme. då får vi en samlet sum på 1 125 000 som kunne hjulpet godt på f.eks i Pakistan akkurat no

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Jeg har aldri helt skjønt dette med Pakistan. Det er da ingen som lider noe mer enn i andre land, i Pakistan?

Jo. Enkelt og greit, det er nok desverre mange som lider i Pakistan. Jeg foreslår at du leser litt om det. Vi går naturligvis ikke inn på det i denne tråden... Som egentlig ikke har noe med Pakistan å gjøre i det hele tatt. Men JO Pakistan er et problemområde.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fulgt så veldig med på Idol, ikke vært så fryktelig interessert. men jeg må si at jeg syntes det er storveis at de faktisk valgte en vinner basert på TALENTET og ikke utseendet, det er ett skritt i riktig retning, right? Det må da til og med dere hardbarka idolhatere innrømme ;) Dessuten er det supert at Norge hevder seg i noe igjen, nå som f.eks håpet om et sterkt fotball-Norge har vært forsvunnet siden like etter at Drillo sluttet.

Sett pris på det symbolske ved at Kurt vinner, dette er faktisk en milepæl.

Bare for å avslutte denne, Pakistan er ikke et større problemområde enn India f.eks.

-----------------------------------------------------

Som sagt, du vet tydeligvis ingenting om temaet. Og nei, det kommer ikke til å bli noen tråd om emnet før politikk og religion eventuellt åpnes. Det å dra tråder som dette off-topic er IKKE måten å få det til å skje.

END OF DISCUSSION.

-----------------------------------------------------

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...