sluffy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Greit nok han e flink å synge, men blir ikke dette alt for masse hysteri rundt? (ja jeg hjelper til når jeg lager denne tråden) så jeg lager en tråd der folk kan skrive det de mener om kurt nilsen til mod-folka, ikke steng denne med en gang vi vil ha litt ytringsfrihet praktisert no Endret 1. januar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 kansje eg var litt slem mot kurt der... vi får vel gjøre det om til en tråd for de som gir f** i idol.... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvem er "Kurt"? Takk Gud for at noen enda bor i huler. Du kan være det siste mennesket i verden som har forblitt ubesudlet fra denne nymotens pest. Og denne posten sier vel egentlig hva jeg mener om Kurt og co, eh? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Mange flinke talenter da! Ikke hat Idol Eksempel her. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Eksempel her. Hah! Kanskje han kunne nå langt i Darwin Awards? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ROFL, knekker meg hver gang jeg ser den ass.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 kansje vi skal gjøre det litt mer "seriøst", og skrive hvorfor vi misliker Idol. Selv mener jeg at det er et program som ene og alene er laget for at produsentene skal tjene penger. Tenk hvor mange personer som har ringt inn til dyre telefonsvarere for å få registrert sin stemme. Hvis bare halvparten av de hadde gitt pengene til et veldedig formål i stedenfor hadde jo verden straks blitt et bedre sted. I tillegg til dette mener jeg at musikk-industrien er alt for opptatt av utseende og ikke av talent, det er jo gale at Kurt (med den enorme stemmen) skal måtte melde seg på en sånn konkurranse for å bli kjent for sitt talent. Men folk kjenner jo han like mye igjen på utseende og gjør narr av dette. og så syns jeg at han dommeren som sa at Kurt aldri hadde fått platekontrakt hvis han ikke haddu vunnet idol i sitt land bæsjet på leggen. Forde så vidt jeg vet så har Fenrik Lane (bandet Kurt er medlem av) allerede gitt ut en cd. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dyre telefonsamtaler? 4,50, uff, så røk månedsbudsjettet.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) det er jo bra masse for en samtale som tar toppen 30sek. då... og hvis alle heller hadde gitt de 4 kronene og 50 ørene til noen som trenger det hadde det blitt litt. det var vel 100 millioner Tv apparater som stod og "så på" W-Idol finalen, hvis vi sier at 1/4 av disse betalte 4,50 kroner for å stemme. då får vi en samlet sum på 1 125 000 som kunne hjulpet godt på f.eks i Pakistan akkurat no Endret 1. januar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har aldri helt skjønt dette med Pakistan. Det er da ingen som lider noe mer enn i andre land, i Pakistan? Pakistan har da ingen problemer slik som Irak og Afganistan hadde før Freedom Forcesene kom å frigjorde. Nei, Pakistan synes jeg ikke mye synd på. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 hva med et heller lite jordskjelv som har drept oppi 40000 personer og skade maaaangen flere? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har aldri helt skjønt dette med Pakistan. Det er da ingen som lider noe mer enn i andre land, i Pakistan? Jo. Enkelt og greit, det er nok desverre mange som lider i Pakistan. Jeg foreslår at du leser litt om det. Vi går naturligvis ikke inn på det i denne tråden... Som egentlig ikke har noe med Pakistan å gjøre i det hele tatt. Men JO Pakistan er et problemområde. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) @JoachimR: så du har fått med deg det ja Endret 1. januar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Bare for å avslutte denne, Pakistan er ikke et større problemområde enn India f.eks. EIDT: dere får lage en egen tråd om Pakistan, hvis det ikke sees på som politisk? Eller religiøst? Endret 1. januar 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Mange talenter - ja - men noke så skammfullt som å bli stor artist gjennom idol?! Berømte artister imellom; "Jaha - så åssn klatra du deg til toppen?" "jo, eg gjorde sånn og sånn og sånn......, du da??" "uhm..vant idol..." Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 denne tråden var egentlig ikke om Pakistan, men om hvor dumt konseptet Idol var, jeg bare trakk Pakistan inn som et eksempel på hva pengene kunne blitt brukt til istedefor å hive de ut av vinduet/inn i telefonrøret Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 OT: JoachimR: vi kunne jo brukt pengene til å avsett diktatorer som han her: http://home.no/jsw/TV2-2003-12-14_18-33-53h%201.bmp det ville verden vært mye mer tjent med, men nok om det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg har ikke fulgt så veldig med på Idol, ikke vært så fryktelig interessert. men jeg må si at jeg syntes det er storveis at de faktisk valgte en vinner basert på TALENTET og ikke utseendet, det er ett skritt i riktig retning, right? Det må da til og med dere hardbarka idolhatere innrømme Dessuten er det supert at Norge hevder seg i noe igjen, nå som f.eks håpet om et sterkt fotball-Norge har vært forsvunnet siden like etter at Drillo sluttet. Sett pris på det symbolske ved at Kurt vinner, dette er faktisk en milepæl. Bare for å avslutte denne, Pakistan er ikke et større problemområde enn India f.eks. ----------------------------------------------------- Som sagt, du vet tydeligvis ingenting om temaet. Og nei, det kommer ikke til å bli noen tråd om emnet før politikk og religion eventuellt åpnes. Det å dra tråder som dette off-topic er IKKE måten å få det til å skje. END OF DISCUSSION. ----------------------------------------------------- Endret 1. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg