Gjest 8282a...71c Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Hei. Kommet i en litt kinkig situasjon. Har solgt en vare (en spill konto) til en annen norsk fyr, har detaljene/avtalen skriftlig i form av lengre discord chat samtale med bekreftelse og personalie + har faktisk vært på besøk i leil. hans for å gjøre muntlig avtale. Her skulle han så nedbetale over 3 måneder, og han skulle få tilgang til den etter første betaling, noe han gjorde. Etter dette uteble betalingene og så viste det seg at han har ødelagt den med vilje, og så blokkert meg og en annen norsk mellommann-venn som gikk god for ham. Jeg anser det som tapt, men er det noe en kan gjøre ift rapportere det en plass? Selge "gjelden" til noen som kan følge opp? Er snakk om 12k. Vet at dette høres tynnslitt ut, men ergrer meg over at han er så kald og kynisk, innser nok at han lever av dette, bor gratis av NAV gjør han og i leil sin uten jobb (ikke for å mene noe ufint om det alene i seg selv). Anonymous poster hash: 8282a...71c Lenke til kommentar
Gjest 8282a...71c Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Ser at min innboforsikring mulig dekker sånt krav via advokat feks Anonymous poster hash: 8282a...71c Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Er som regel ulovlig å selge spillkontoer så du kan ikke forvente noe De fleste spillkontoer er det mulig å gjenopprette om man har serienummer og/eller kortnummeret som har blitt brukt til å betale for spillet + e-post adressen spillet ble registrert første gang (Ikke alltid samme prosedyre) Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Jeg kjenner ikke det juridiske her, men siden det er i mot betingelsene for de fleste slike spill å selge kontoen sin kan du antakelig enten ta tilbake tilgangen til den ved å kontakte kundesenter, eller få den sperret ved å tipse dem om at den er en kjøpt konto. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå