Gjest Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 (endret) Oppdatering - 09.12.2020 : Det har vært tre oppdateringer til LG 55T 4K TV siden jeg hadde problemer og oppdateringene har løst flere ting !! Hilsen - Kai Anders Wold Endret 9. desember 2020 av Gjest Oppdatering !! Lenke til kommentar
Rim Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Hvor kobler SmartTv seg til iPhone? Wifi? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 (endret) Se første melding for siste nytt !! Hilsen - Kai Anders Wold Endret 9. desember 2020 av Gjest Siste Nytt Lenke til kommentar
Kuhn Singhto Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 interessant, jeg har også en ny LG smart TV jeg ikke får på nett/internet (internett kommer WIFI fra en GET router) jeg ser på telefonen min og på laptopen at wifi/internet funker hele tiden men LG TV henger kun sporadisk med og bare noen minutter av gangen (TV inne til rep. nå, får sjå når jeg får den igjen) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Dette er et vanlig problem med LG-TVer virker det som. Jeg har samme problem. Etter 4 år (for oss) begynner det trådløse nettverkskortet å fuske. Det er visstnok pga dum plassering av noen kabler og temperaturen de utsettes for. Heldigvis står vår router rett ved TV så vi har bytta til kabel. Det virker enn så lenge. Kommer ikke til å kjøpe LG igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Jeg har ikke merket noe til dette problemet, men har dårlige signal på bluetooth. Den rekker ikke bort til sofaen uten at det hakker. Får ikke brukt hodetelefonene mot TV. Lenke til kommentar
Huldra Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Vi har problemer med å koble til nettverket. LG 65" klarer verken kablet eller trådløst. Får ikke youtube viaplay eller Spotify. Dette er liksom en smart-tv. Vørt til reperasjon 3 ganger. Nå tenker vi be om nytt TV etter kjøpsloven. Lenke til kommentar
Skmf Skrevet 28. oktober 2021 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg får ikke kommet på wifi på LG tv og når jeg skal koble meg til så bare går navnet på internettet rundt og rundt. Hva gjør jeg? Får ikke kommet meg på internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå