Gå til innhold

Reparere Mp3 filer


Anbefalte innlegg

Hvis det er noen sanger som hakker på det samme stedet  så er det antakeligvis ikke sangen det er noe galt med, men lydkortet som ikke klarer frekvensen, jeg hadde flere sånne sanger selv, så sendte jeg de til den andre dataen min med et ok lydkort i, der gikk alt helt fint!

Jeg synes dette hørtes veldig rart ut. At et lydkort ikke skulle klare visse frekvenser, og når jeg testa filene på mp3 spilleren min fikk jeg akkurat samma feilen, så jeg tror nok ikke det er noe problem.

Tror nok heller Afseth er inne på noe siden alle filene jeg snakker om er lastet ned fra Kaaza Lite.

det er problemet ja, det er riaas korstog mot piratene. ikke nok med at de saksøker i vilden sky, de har også spredd tonnevis med herpa mp3er for å få folk til å gi opp kazaaen. noe de i stor del har klart. problemet er bare at folk spretter over på andre programmer i stedet... tror du bare kan gi opp de sangene der. slutt å bruke kazaa, og kjøp cdene dine eller bruk et (i dette forumet ikkenavngitt) fildelingsprogram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...