Gå til innhold

Kjøp av mobil

Anbefalte innlegg

SX1...hmm...skal du skrive sms så bare glem den;)

Vanesak, vanesak, vanesak.

Synes det er teit å bare trekke frem det som t610 er bedre enn 7250i på

Kanskje du kan komme med noe som er bedre på 7250i enn på T610 da?

Jeg kan ikke komme med så mange anbefalinger, siden jeg ikke har prøvd noen av de nyeste mobilene... men har (faktisk) hørt mye bra med Nokia 6600, men den har visst noen døde pixler... ikke bra.

Ellers så ser SX1 ut som en topp mobil, og de knappene er jo bare en vanesak, slik som alle N3650-diggere sa om sin mobil.

:thumbup:

Tja,det å skrive sms på 7250i er bedre enn på T610(T9),men Nokia er best på sms synes jeg,har prøvd de fleste merkene og kommer til at Nokia er enklest med T9 og vanelig pga.de er kjappere og lettere å forstå.Batteriet er bedre på 7250i også... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja,det å skrive sms på 7250i er bedre enn på T610(T9),men Nokia er best på sms synes jeg,har prøvd de fleste merkene og kommer til at Nokia er enklest med T9

Denne skjønte jeg ikke helt, for både 7250(i) og T610 har T9-ordboka innebygd.

joda dem har det begge men det er kjappere og letter på Nokia enn på T610 med hensyn til å lage ord og ordforslag,iallefall synes jeg det da,men det er som det meste her det da,synsing..you see?? ;)

Lenke til kommentar

Den har : (Fakta)

MYE bedre skjerm

Ett MYE bedre kamera

Har bluetooth og IR (7250 har ir men ikke blåtann)

Mophun og Java (7250 har kun java)

Raskere GPRS

Ett fantastisk bra menysystem (Iallefall min mening)

Bedre ringetoner med flere kanaler (Visst du bryr deg om slikt)

Har mulighet for epost (Imap og POP3)

T610 har skikkelig MMS med slides og midi lyd og ikke handicap mms'en til Nokia

Og ikke minst billigere.

Jaja. Synes det er teit å bare trekke frem det som t610 er bedre enn 7250i på. Du er altfor subjektiv.

Jeg tok bare ett eksempel som sagt, men siden du sier jeg ikke er subjektiv nok så kan jo du komme med mot argument på hva som er bedre på en 7250i.

Poenget mitt var ikke snakke dritt om 7250 og heller ikke å rose t610 opp i skyene.

Meningen var å vise at de fleste Nokia telefonene har mye svakere/mindre funksjoner enn konkurentene som ofte koster mindre.

SE T610 er ikke guds gave til mobilfolket heller, tidlig firmware/software på telefonen hadde problemer med noe treig sms skriving og skjermen kan være noe vanskelig å lese i sterkt sol lys.

Dette med treighet i sms skriving har blitt fixet i senere firmware oppdateringer og skjermen har blitt forbedret sterkt i T610's etterkommer (T630)

Det er jo ikke noe å diskutere egentilig, Nokia 7250i er en god Nokia mobil men en sinnsykt dårlig mobil i forhold til konkurentene-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...