Kasor Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Skal kjøpe meg mobil iløpet av denne uka, og jeg har store problemer med hvilken. Vil helst ha Nokia, og skal ha med kamera. Har tenkt lenge på den 7250i, men så fant jeg ut at 6600 også kunne ha vært ett bra kjøp. Men jeg trenger jo ikke alt som er på 6600.. Og den er jo egentlig ganske rimelig, hvis jeg kjøper med abonnement, ettersom foreldrene mine betaler abonnementet. uff..ble vanskelig dette.. Har noen noen andre forslag på mobil jeg kan kjøpe, så tar jeg gjerne imot Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 andre mobiler å vurdere er SX1, p800,- hvor mye har du tenkt å legge i kjøpet ? Lenke til kommentar
Kasor Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 hva med T610 ? Joa! Har tenkt på den også, men ettersom jeg helst vil ha Nokia så...nei.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 innen nokia er det dessverre nesten bare 6600 og 7250i (= Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 innen nokia er det dessverre nesten bare 6600 og 7250i (= Ta en kikk på Nokia 3200. Omtrent samme som 7250i, bare annet design. 7250i har derimot endel mer minne enn 3200 tror jeg. Det er nok litt software forskjeller også, men tror ikke det er mange) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Skal kjøpe meg mobil iløpet av denne uka, og jeg har store problemer med hvilken.Vil helst ha Nokia, og skal ha med kamera. Har tenkt lenge på den 7250i, men så fant jeg ut at 6600 også kunne ha vært ett bra kjøp. Men jeg trenger jo ikke alt som er på 6600.. Og den er jo egentlig ganske rimelig, hvis jeg kjøper med abonnement, ettersom foreldrene mine betaler abonnementet. uff..ble vanskelig dette.. Har noen noen andre forslag på mobil jeg kan kjøpe, så tar jeg gjerne imot En Nokia 6220 da? www.nokia.no/phones/6220 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 blir den under 4K med binding da ? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Jeg har aldri helt forstått det med at folk absolutt skal ha en Nokia telefon? Eller jo, jeg kunne forstå at folk helst ville ha Nokia telefon i "gamle" dager da Nokia 3210 var det nye. Da hadde Nokia ett meny system som var helt unikt og som fungerte veldig bra i forhold til konkurentene som Motorola og Ericsson etc. Kvaliteten på Nokia telefone var kjempe på den tiden i motsetning til dagens nokia telefoner. I dag så ligger Nokia milelangt unne konkurentene på kvalitet, design, teknologi, pris og meny oppsett. At folk plager seg selv med å kjøpe en telefon som 7250i er for meg helt ufattelig, dem kjøper seg en mobiltelfon med farge skjerm som det ikke er mulig å se bilder på i det hele tatt. Jeg ler hver gang venner av meg med 6100, 7250, 3510i, 6610 osv får MMS med ett bilde i, dem sitter å stirrer på den dårlige skjermen og prøver så godt dem kan og tyde bilde for å finne ut hva i all verden det er bilde av. Dere må jo være enig med meg at de mobilene som jeg nevnte over har en utrolig dårlig skjerm når det kommer til å vise bilder på. Nå gidder jeg ikke ikke engang å gå inn på det dårlige kameraet som Nokia har slengt inn i 7250i , bildet er jo så dårlig at det hadde vært bedre å tatt med seg en treåring og latt han tegne motivet du skal ta bilde av for så å sende det i snail-mail til personen du skulle sende bildet til. Altså visst man kjøper seg en telefon til den prisen og det er fargeskjerm med kamera så må jo man kreve at det skal være mulig å kunne se bildet som man nettopp har tatt på mobilen. ok ok, jeg svartmaler det jo litt nå, men jeg mener at visst jeg fikk valget mellom å kjøpe en ny Audi til 200 tusen og en Lada til 400 tusen så hadde jeg nok valgt Audi'en siden det er en bedre bil pluss at den var billigere. Det jeg prøver å si er at du kjøper en telefon som rett og slett er dårligere og dyrere enn en annen telefon fra konkurentene når du kjøper en 7250i. Jeg er ikke noe Nokia hater altså, eier selv en Nokia 6600 som jeg kjøpte for 2 mnder siden og den gangen var det ikke bedre alternativer på markedet. Dette har jo selvfølgelig forandret seg nå når Siemens har kommet med SX1 som er ett mye bedre kjøp enn 6600. I ditt tilfelle (med tanke på at du vurderer å kjøpe 7250i) så kan jeg feks ta Sony Ericsson T610 som gir mye mer for pengene og attpåtil er en billigere mobil. PS. Dette er ett eksempel på en mobil som gir mer for pengene. Den har : (Fakta) MYE bedre skjerm Ett MYE bedre kamera Har bluetooth og IR (7250 har ir men ikke blåtann) Mophun og Java (7250 har kun java) Raskere GPRS Ett fantastisk bra menysystem (Iallefall min mening) Bedre ringetoner med flere kanaler (Visst du bryr deg om slikt) Har mulighet for epost (Imap og POP3) T610 har skikkelig MMS med slides og midi lyd og ikke handicap mms'en til Nokia Og ikke minst billigere. Endret 2. januar 2004 av bergetun Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nokia,,du må ikke kjøpe nokia,,med mindre du vil ha klumpen 6600 i lomma,,, ikke gå for nokia,, gå for smasung e700!! den er drit rå,,døds bra,,stort minne,,,god skjerm,,døds digg kamera,,og sånt,,den er døds rå,, og som ungdom trenger man ikke blåtann eller annet ting som proff'r bruker,,,ja blåtann var dårlig eks,,,men 6600 er ikke noe for oss,,,gå for e700 du!! regner me at du er ungdom eller sender du regninga hjem til foreldra dine?? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nokia,,du må ikke kjøpe nokia,,med mindre du vil ha klumpen 6600 i lomma,,, ikke gå for nokia,, gå for smasung e700!! den er drit rå,,døds bra,,stort minne,,,god skjerm,,døds digg kamera,,og sånt,,den er døds rå,, og som ungdom trenger man ikke blåtann eller annet ting som proff'r bruker,,,ja blåtann var dårlig eks,,,men 6600 er ikke noe for oss,,,gå for e700 du!! regner me at du er ungdom eller sender du regninga hjem til foreldra dine?? Hva er det med alle de ,, dine ? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 lada er da ikke dårlig.. å til 400 000 får du en sinsyk lada! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hva er det med alle de ,, dine ? jeg,,,blir,,også,,,veldig,,,irritert,,,av,,,alle,,,,kommaene,,og,,,,,"heltedyrkingen",,,av,,,,Samsung,,,,E700,,,, Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den har : (Fakta) MYE bedre skjerm Ett MYE bedre kamera Har bluetooth og IR (7250 har ir men ikke blåtann) Mophun og Java (7250 har kun java) Raskere GPRS Ett fantastisk bra menysystem (Iallefall min mening) Bedre ringetoner med flere kanaler (Visst du bryr deg om slikt) Har mulighet for epost (Imap og POP3) T610 har skikkelig MMS med slides og midi lyd og ikke handicap mms'en til Nokia Og ikke minst billigere. Jaja. Synes det er teit å bare trekke frem det som t610 er bedre enn 7250i på. Du er altfor subjektiv. Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) T610 er nok den tlf'en du får mest for pengene idag,ellers så er jo Panasonic x70 ett godt alt. men dyrere...LG G7100 er også en kool tlf men kanskje mest for damer..hehe, Samsung E700 er design design design,pluss at skjermen er drit bra, ellers så er den litt tungbrukt i forhold til T610,X70 og G7100......Nokia 6600 er jo en knall tlf da,SX1...hmm...skal du skrive sms så bare glem den;) Endret 3. januar 2004 av Mobildude Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Panasonic x70 ett godt alt. X70 = dritt. Greit nok at den har Bluetooth,men - hallo - JAVA??? Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Panasonic x70 ett godt alt. X70 = dritt. Greit nok at den har Bluetooth,men - hallo - JAVA??? Ja du har peil ja!! den har spill, det holder for meg,spiller ikke uansett på annet en PS2 og pc...så d så;)Hvordan kan du si at X70 er dritt da???Det lurer jeg på,noen gode argument???For den har jo Java btw....GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900 Introduced 2003, 3Q Status Available Size Dimensions 87 x 47 x 24 mm, 80 cc Weight 95 g Display Type TFT 65k colors Size 132 x 176 pixels, 7 lines - Second b/w display 96 x 28 pixels, illuminates in 3 different colours Optional Ringtones 20 Vibration In phone Languages - MMS - EMS - Polyphonic ringtones - Photo phonebook - Downloadable logos and ringtones Memory Numbers in phone 300 x 6 fields Call records 10 dialed, 10 received, 10 missed calls - 4 MB dynamic memory - 100 organizer events - 3 x 14 sec voice memo - SMS templates Features SMS Send/Receive Clock Yes Alarm Yes Data GPRS Infrared port Yes Games Yes Colors - Build-in digital camera (352x288 pixels) with flash - Bluetooth - Java - WAP 2.0 - Email client - T9 - Voice memo - Organizer - Calculator Endret 3. januar 2004 av Mobildude Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Lada til 300' er greit nok, men hva med denne ladaen isteden: http://www.bbc.co.uk/topgear/prog8/lotuslada3.shtml Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 SX1...hmm...skal du skrive sms så bare glem den;) Vanesak, vanesak, vanesak. Synes det er teit å bare trekke frem det som t610 er bedre enn 7250i på Kanskje du kan komme med noe som er bedre på 7250i enn på T610 da? Jeg kan ikke komme med så mange anbefalinger, siden jeg ikke har prøvd noen av de nyeste mobilene... men har (faktisk) hørt mye bra med Nokia 6600, men den har visst noen døde pixler... ikke bra. Ellers så ser SX1 ut som en topp mobil, og de knappene er jo bare en vanesak, slik som alle N3650-diggere sa om sin mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå