Jayo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei jeg har et problem(eller fler) med at alle filmene mine spille på hode i windows mediaplayer. Hva kan jeg gjøre for å rette på dette??? Ikke akkurat ideelt å sitte å se en film oppned.... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Neida, prøv å reinstaller/last ned nyere mediaplayer Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Prøv BSplayer. Der kan du flippe bildet opp ned om det er snudd på hodet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nope. Gå på www.k-lite.tk eller en annen kazaa lite side og last ned et codec. Har hatt samme problem selv. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Last ned nimo codec pack (www.doom9.org), også blar du igjennom lista, tror der skal være en codec/filter sak som skal flippe bildet der.. dette er mest sansynlig fororsaket av en annen codec du har inne.. (for guds skyld ikke installer HELE nimo pakken) Endret 1. januar 2004 av Prazor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg installerte hele Nimo (for en stund siden) og det var etter dette bildet flippa. K Lite sin codec pack er en av de bedre. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dette kommer av at du har en gammel codec. Jeg fant noen andre codecer som ikke hadde dette problemet, men de greide ikke å spille av noen gamle filer. Resultatet var at jeg hadde 3 codec til samme type fil, og det ble bare krøll. Måtte da uninstallere de nye codecer (slik at jeg fortsatt kunne se de gamle filene), og heller bruke programmer som PowerDVD til å se opp/ned filer. Irriterende det der... Lenke til kommentar
handbook Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg installerte hele Nimo (for en stund siden) og det var etter dette bildet flippa. K Lite sin codec pack er en av de bedre. Smartass vett, da er det fordi du installerte hele nimo greia UTEN å lese igjennom hva som faktisk ligger i den. Det ligger nemlig en codec/filter der som flipper bildet (er laget for ett spesielt nvidia skjermkort om jeg ikke her helt på jordet) :/ Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hadde samme problemet med svcd filer, har du et ikon nede på verktøy linjen som kommer fram når du åpner filen? Hvis ja, høyreklikk på denne og inne der skal det være et sted hvor du skal velge å flippe bildet. Velger du flip bilde da, blir det rett Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg kan faktisk snurre skjermen til den står på hodet og trykker på noen knapper på tastaturet for å snu bildet. Men ja, sikkert best å sjekke kodeket.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du må nok ha deg rett codec. http://www.doom9.org/ her finner du gordianot codec pack. Det er den beste eg har brukt. Spiller alt utan svcd. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dette har ikke noe med hardware å gjøre, flyttes.. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Last ned GSpot og bruk den til å sjekke hvilken codec du trenger Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Last ned GSpot og bruk den til å sjekke hvilken codec du trenger Har du link? Er litt lat i dag.. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dette har ingen ting med codec å gjøre. det står på microsoft.com (har desverre ingen link) at dette er en ny måte for å "lokke" bort brukere fra filmer på internet. dette med opp-ned er altså gjort med vilje. bare søk på microsoft.com. "Upp Down Movies"... Det er i midlertid ikke noe å gjøre med dette, utenom å finne et program som snur bildet (hele skjermen) på hode. eller en mer primitiv metode; snu skjermen på hode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå