Lapette Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jeg hadde akkurat samme problemet... I begynnelsen av XP installasjonen står det SØKER ETTER MASKINVARE eller et eller annet sånn, så står det push F6(tror jeg) to install S-ATA or RAID drivers.. Tror jeg.. Trykk det, og så velger du XP driveren fra disketten (som sannsynlighvis fulgte med) Funka i alle fall på meg Edit: Du har vel tilfeldighvis ukke LOGITECH tastatur? prøv med et annet tastatur hvis du har det for hånden. Siden du ikke har installert drivere til tastaturet ennå, kan det være at F-knappene ikke funker som de skal ennå. Jeg hadde en kamerat som hadde det samme problemet.. lån et tastatur av en du kjenner og prøv igjen med F6 Endret 3. januar 2004 av Lapette Lenke til kommentar
Luga Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Vel folkens.. Jeg takker for all hjelp.. Dere hadde jo egentlig riktig. Nå sitter jeg på den nye datan og takker for all deres hjelp Altså.. jeg trykket på F6 under instalasjonen ( IGJEN ) Og fikk up XP alternativer til RAID driver greier. Det var ikke riktig av dem jeg så.. MEN så fant jeg plutselig ut ( ahem.. en annen fyr gjorde det men.. ) at jeg kunne scrolle nedover å da fant jeg ut at der var den riktige driveren jeg skulle ha var nedover der.. Det var jo bare en små feil og det er litt irriterende. Men nå funker det og er veldi glad så tusen takk for all deres hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå