Pesy Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Min mor har i dag en Huawei P30 som hun i utgangspunktet er godt fornøyd med. Det eneste som irriterer er at det ikke er noen led på fremsiden som varsler ved tapte anrop og andre varsler. Dette er et såpass stort irritasjonsmoment at hun ønsker å bytte telefon. Finnes det i hele tatt mobiler i dag som har blink-led på fremsiden? Bør være i ca samme klasse som P30 når det gjelder kamera og skjermstørrelse. Bør ikke koste mye over 5-6 tusen kr. Mvh Per Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Ja, mener du kan skru på denne funksjonen på iPhone. Kjøp en brukt modell 8 eller X, disse kan gå for rundt 5000. Lenke til kommentar
Pesy Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 Tror kanskje det gjelder bare blitzen/fotolyset bak. Har hatt en iphone 8 plus før og den hadde ikke noe led foran. Skal sjekke iphone x. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Pesy skrev (2 minutter siden): Min mor har i dag en Huawei P30 som hun i utgangspunktet er godt fornøyd med. Det eneste som irriterer er at det ikke er noen led på fremsiden som varsler ved tapte anrop og andre varsler. Dette er et såpass stort irritasjonsmoment at hun ønsker å bytte telefon. Finnes det i hele tatt mobiler i dag som har blink-led på fremsiden? Bør være i ca samme klasse som P30 når det gjelder kamera og skjermstørrelse. Bør ikke koste mye over 5-6 tusen kr. Mvh Per Jeg synes selv det er et savn, men Samsung og Asus har vel dette på enkelte modeller. Nokia 5.3 har varsellys i av/på-knotten. Ellers er amoled-skjerm veien å gå, da får du varsler på skjermen hele tiden, sammen med klokken. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Pesy skrev (1 minutt siden): Tror kanskje det gjelder bare blitzen/fotolyset bak. Har hatt en iphone 8 plus før og den hadde ikke noe led foran. Skal sjekke iphone x. iPhone har ikke dette. Stemmer som du sier med blitzen bak. Lenke til kommentar
Pesy Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2020 Nidar2 skrev (3 minutter siden): Jeg synes selv det er et savn, men Samsung og Asus har vel dette på enkelte modeller. Nokia 5.3 har varsellys i av/på-knotten. Ellers er amoled-skjerm veien å gå, da får du varsler på skjermen hele tiden, sammen med klokken. Huawei Ser faktisk ut som OLED skjermen til P30 har denne muligheten. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå