Merko Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Blåbanan skrev (15 minutter siden): Den kan mange ting som de andre ikke kan også Hva er det iPhone-hjemskjermen kan som ikke feks en Android-telefon kan? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 27 minutes ago, Blåbanan said: Vel, man kan jo endre hjemskjermen. Den kan mange ting som de andre ikke kan også. Den skrur av høyttaler når man tar den til øret. Den er ganske bra. Tror du må lese deg opp på hva en launcher er i Android verdenen. Men var det virkelig det eneste denne fantastiske enheten din hadde av det jeg listet? Hva skjedde med enheten som har alt? Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 MariusJS skrev (10 minutter siden): Tror du må lese deg opp på hva en launcher er i Android verdenen. Men var det virkelig det eneste denne fantastiske enheten din hadde av det jeg listet? Hva skjedde med enheten som har alt? Han er et troll. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. august 2020 Forfatter Del Skrevet 10. august 2020 RaptorStrike skrev (15 minutter siden): Han er et troll. Hvem er et troll? Enheten? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Vi har nok av slike diskusjoner som dette, og denne tråden tilbringer ingenting nytt. Jeg velger å stenge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg