akelbo Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Boss Rush-modus, flere antrekk og meldinger fra andre spillere. Sekiro får plutselig mer innhold til høsten Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 (endret) Hadde vært fint om From Software de kunne fokusert tiden og ressursene på en ny IP, Dark Souls 4, Elden Ring eller til og med Bloodborne 2 og Demon Souls 2 til tross for den forferdelige konsolleksklusiviteten på disse istedenfor å kaste bort tiden på å lage mer content til det jævla Sekiro-søplet. Det var så hinsides kjedelig på alt i fra verdenen, historien, gameplay, combat, enemydesign og exploration sammenlignet med alle andre Souls-likes. Ikke har det replay value heller. Endret 30. juli 2020 av XtaZ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 1 hour ago, XtaZ said: Hadde vært fint om From Software de kunne fokusert tiden og ressursene på en ny IP, Dark Souls 4, Elden Ring eller til og med Bloodborne 2 og Demon Souls 2 til tross for den forferdelige konsolleksklusiviteten på disse istedenfor å kaste bort tiden på å lage mer content til det jævla Sekiro-søplet. Det var så hinsides kjedelig på alt i fra verdenen, historien, gameplay, combat, enemydesign og exploration sammenlignet med alle andre Souls-likes. Ikke har det replay value heller. Hæ? Sekiro har objektivt sett det beste gameplayet av alle From-spill. Ble du filtrert? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Går det an å skifte vanskelig grad i dette spillet? Kommer jo ikke lengre enn til første soldat med to liv. Kjedelig Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Hele poenget med denne typen spill, er at de skal være vanskelige - men aldri urettferdige. Du skal dø. Mye. De er ikke laget for å komme seg fort gjennom brettene, men å bruke tid på utforske og å lære seg fiendene. Derfor kommer det heller ikke 20 fiender på en gang (slik som i "vanlige" hack'n'slash-spill). Det kommer en, to eller tre. Hvilke tegn de gir før eventuelle spesialangrep, og å finne "rytmen" i kampene, vil hjelpe deg på god vei for å nedkjempe de ulike monstrene og minibossene. Noen liker det, andre ikke. Selv elsket jeg det første gang jeg spilte Dark Souls III (som er tilsvarende fra samme utvikler). Fordelen der var at det fantes multiplayer - man kunne hente hjelp fra andre spillere på bossene om man slet. Det er dessverre ikke mulig i Sekiro. Noen synes det er bra, andre ikke. Jeg savner den funksjonen fra DS3. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Trur dette var til meg? Takk så meget for en god forklaring. Ja eg har nesten greid han etter å ha "studert" hans slåss måte. Skal prøve igjen etter hvert. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå