SkyFish Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Lurer bare på om det går ann å legge nokia java spill opp på min egen web server for å laste dem ned til mobilen min. Jeg har mange *.jar filer som skal være eller inneholde spill til min nokia telefon. Jeg vet jeg kan kjøpe ekstrautstyr som ir sender og tlf kabel etc, men det er mindre interessant. Jeg har gprs på telefonen (Nokia 6610) og merket at jeg kommer inn på min lokale web server med den, og det må vel gå ann å laste ned via den? Om jeg kopierer java spillene til www mappen så jeg får tilgang til dem via gprs, jeg har prøvd å skrive hele linken til jar filen og å liste mappen med jar filen i, men ingen av delene virket. Håpte det var noen her som hadde noe erfaringer eller kunnskap om dette... Takker for all hjelp MVH Kenneth Lorgen Lenke til kommentar
galant Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du sparer jo penger i lengden på å kjøpe en DKU-5 kabel til tlf din.. da kan du ta backup av mobilen din også... Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Men det er ikke like gøy å gjør det på den måten hehe. alle ting må prøves, er så irriterende, for vet det går ann, men har ikke aning om hvordan... Håper noen kan gi meg et svar på det ... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 mail den til telefonen din som et vedlegg. funker bare fint på siemens det da. vil også foreslå en kabel. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 den var jo ikke dum Men hva skal jeg maile til da? Som [email protected] ? Takker Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Telefonen min støtter ikke epost fant jeg ut nå Hyggelig.. Trenger fortsatt hjelp Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 kjøp en dku-5 ,- koster litt over 600 Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Akkurat... litt over 600... mye penger det... Jeg vet det går via web. det jeg er interessert i.. har vurdert kabel før, men gidder ikke bruke 600,- på noe jeg bruker en uke for så å bli lei av det... Kenneth Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 du må sette opp en wap side.. ikke det at jeg vet hvordan eller så kan du bare bruke denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå