C0bra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Bra OC.. Ser en del på utenlandske forum der er det mange som kommer til 3.5-3.6 med stock kjøler og volt, men ikke over det.. Det er også noen som klarer 3.7-3.8 dette er som regel med vannkjøling og 1.6-1.7v.. De som har pormetia pleier klare 4-4.2.. Også er det en som bare klarer 3.2, men det har jeg bare sette en av.. Har også sett en som bare klarte 3.4.. begge disse var med boxed kjøler.. Får en M0 i neste uke jeg også.. gleder meg! Endret 2. januar 2004 av C0bra Lenke til kommentar
dp Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) jeg har også sett bare 3150mhz på vannkjøling.. EDIT: så her er det bare flaks som spiller inn. Endret 2. januar 2004 av dp Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Velli nais klokking! Gi radiatoren litt mer kaldluft og evt. putt på no kjøleribber på MOS'ene på hovedkortet (hvis du ikke har gjort dette allerede) så skal du se at den kjører stabilt på 3.8+. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Kjøleribber på MOS'ene på HK? Det har jeg ikke gjort. På hvilkne da? Hva skal det hjelpe for? Lenke til kommentar
dp Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kjøleribber på MOS'ene på HK? Det har jeg ikke gjort. På hvilkne da? Hva skal det hjelpe for? kast radiatoren ut en liten stund som jeg sa i en annen post. det hjelper betraktelig... vanntemp fra 26-7 grader til ca 3-4.. kjøling av mosfets har jeg ikke gjort, men kanskje jeg burde gjøre det? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Har ikke muligheten til å ta ut radiatoren. Sitter skrudd fast i kabinettet, å slangene er alt for korte. Kan jo sette hele PC'en i vinduet da, for å se om det er noe mer å hente Er ikke så ekstrem på Benchmarkene at jeg gidder å sjaue noe fryktlig for å få noen hundre poeng mer Lenke til kommentar
dp Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg kjøpte bare noen vannslanger til, så nå kan jeg bare bytte. du kan nok regne med 100mhz til på cpu og 30mhz mer på 9800 coren din. og det er endel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå