rharli Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Har ikke særlig god greie på dette, så her trengs hjelp! Har nettopp fptt et ati radeon 8500. Ønsker å bruke to "vanlige" skjermer på dette kortet. Kobler skjerm 2 til kortet med adapter. Har bilde på begge skjermene, men når vindows starter så forsvinner bildet på skjermen koblet til adapteren. Får ikke satt den på igjen, hverken i programvaren til ati eller windows. I boksen for å velge andre skjermoppsett er ikke muligheten for to skjermer aktivert (den er grå). Noen gode tips? mvh Roger Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg gjør det på: control panel/display/settings/advanced/displays der må du slå på den skjermen som ikke virker. Dersom dette ikke virker må du se i din bios om der er noen innstillinger som går på dette selv om det ikke skulle være det. Jeg har ikke noe på mitt i alle fall. forsøk en total avinstallering av drivere før du innstallerer på nytt. Dette får du forklaring på i annen post her på forumet. Når du så restarter sett opp skjermkortet som standard kort før du innstallerer på nytt. Håper dette kan hjelpe litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå