orjan_boe Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Hver gang jeg starter win 98 får jeg en av følgende feilmeldinger: -A fatal exception oe has occured at 015F:BFF83BEA. The curent application will be terminated. -A fatal exception oe has occured at 013F:0000663D. The curent application will be terminated. Hva er galt? Mitt system er: Duron 800 Asus A7V Win 98 128 MB ram Lenke til kommentar
sof Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Hei, vel, såvidt jeg vet kan dette skyldes en av uendelig mange forhold. Mitt tips vil være å reinnstallere... evt. huske hva du gjorde før du fikk feilen, starte opp i SafeMode (f8 under oppstart) og endre tilbake til slik det var i utg. punktet. andre har kanskje bedre forslag?! sof Lenke til kommentar
orjan_boe Skrevet 24. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2001 Problemet oppstod etter at jeg skiftet fra parallel til usb tilkobling fra min printer( Hp deskjet 930C) til PC-en. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Og i noen tilfeller hjelper det å oppdatere bios og resette denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå