borchgrevink Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Blir spennende å se opp mot Pixel 4a Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 (endret) Har en følelse på at pixel 4a vil ha svakere specs (svakere CPU/ikke 5G) men muligens større batteri til omtrent samme pris. Men vi får se på mandag. Endret 1. august 2020 av OC-Freak Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Ikke med det kameraet. Venter på Pixel 4a. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Flere som har bestilt denne hos Komplett som har fått med gratis trådløse ørepropper? Lenke til kommentar
panzerkiller Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 sir-alex skrev (7 timer siden): Flere som har bestilt denne hos Komplett som har fått med gratis trådløse ørepropper? Jeg har bestilt. Er på vei i posten, men ikke fått noe info om evt propper Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Gjaldt vel de som forhåndsbestilte. Lenke til kommentar
panzerkiller Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Merko skrev (1 time siden): Gjaldt vel de som forhåndsbestilte. Jeg forhåndsbestilte ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 panzerkiller skrev (1 minutt siden): Jeg forhåndsbestilte ? Ok, da får du dem også, om du var en av de 200 første. Lenke til kommentar
panzerkiller Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Merko skrev (40 minutter siden): Ok, da får du dem også, om du var en av de 200 første. Aahhh! Trodde det var trekning jeg. Var uansett litt sein. Morgenen 27.07 bestilte jeg mln Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) panzerkiller skrev (10 timer siden): Aahhh! Trodde det var trekning jeg. Var uansett litt sein. Morgenen 27.07 bestilte jeg mln Du ser enkelt ved å gå inn på "Mine ordre" på Komplett.no. Så ser du om de har lagt til ørepropper til 0,- kr. Og det er riktig at det var trekning. De trakk 200 stk. vinnere av alle som la inn forhåndsbestilling, så gjaldt ikke de første. Fordi jeg var langt fra først.... Endret 5. august 2020 av sir-alex Lenke til kommentar
panzerkiller Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 sir-alex skrev (3 timer siden): Du ser enkelt ved å gå inn på "Mine ordre" på Komplett.no. Så ser du om de har lagt til ørepropper til 0,- kr. Og det er riktig at det var trekning. De trakk 200 stk. vinnere av alle som la inn forhåndsbestilling, så gjaldt ikke de første. Fordi jeg var langt fra først.... Takker! Ingen ørepropper her dessverre Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) Bestilte min fra Komplett 30.07.20, fikk med proppene. Har testet de proppene nå og de er helt innafor og noe jeg sannsynligvis kommer til å benytte når jeg er på farten og ikke gidder å dra på meg Sony 1000XM2 klokkene mine. Kjapt førsteinntrykk av mobilen er at den er superrask, meget bra talekvalitet (Teila), flotte bilder. Alt i alt mer en jeg hadde forventet til den prisen. Gikk fra en Galaxy S8, så overgangen var klart merkbar. Endret 5. august 2020 av Leoron Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Noen som har testet om man får 4G-tale i Telenors nett? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Ser SGN20 ULTRA 512GB koster 6744kr. Hva vil den tape i verdi på 1år? https://www.samsung.com/no/services/mobile/upgrade-plus/#512gb Denne er inkludert forsikring og 2 uhell skader. Dog usikker på forsikringen ellers dekker(ikke fått lest så myel Og vil man få med seg buds til 99kr og her? Evt klokke tilbud? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 ray001 skrev (13 minutter siden): Ser SGN20 ULTRA 512GB koster 6744kr. Hva vil den tape i verdi på 1år? https://www.samsung.com/no/services/mobile/upgrade-plus/#512gb Denne er inkludert forsikring og 2 uhell skader. Dog usikker på forsikringen ellers dekker(ikke fått lest så myel Og vil man få med seg buds til 99kr og her? Evt klokke tilbud? Postet denne i feiltråd? Dette er jo ikke en Oneplus Nord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Nidar2 skrev (På 6.8.2020 den 9.20): Noen som har testet om man får 4G-tale i Telenors nett? Jeg regner med at null svar betyr at det ikke virker. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Nidar2 skrev (2 minutter siden): Jeg regner med at null svar betyr at det ikke virker. Ingen offisiell støtte. Telia støtter 4G Tale på OnePlus Nord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Merko skrev (6 minutter siden): Ingen offisiell støtte. Telia støtter 4G Tale på OnePlus Nord. Off, jeg liker best Telenors nett pga. samtalekvalitet. Får se etter en annen mobil som støttes hos Telenor. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 5 hours ago, Merko said: Ingen offisiell støtte. Telia støtter 4G Tale på OnePlus Nord. Støttes den da automatisk hos Ice, som roamer hos Telia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå