tomjenssen Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Hei Jeg og samboreren gikk fra hverandre i April i år. Vi hadde da hatt en hund sammen i 2 år, samborer sto som eier. Når hun flyttet ut av huset mitt så fant hun seg en leilighet, men var ikke lovt til å ha hund i den leiligheten. Så jeg sa at jeg kunne ha hunden. Men har kommet til et punkt nå at jeg innser at jeg ikke klarer ha hunden alene, reiser mye med jobb og da må det skaffes hundepass hver gang. Vi har også et felles barn sammen. Har veldig lyst å bare si til eksen at hun må bare ta hunden, og at det ikke er mitt problem at hun ikke kan ha hunden i leiligheten. Men er jo også veldig glad i hunden enda. Hun står enda som eier på hunden. Noen som har noen tanker rundt denne problemstillingen? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Hvis ingen av dere kan ha hunden så må den jo omplasseres. Det er jo heldigvis lettere enn å få omplassert et barn. 2 Lenke til kommentar
tomjenssen Skrevet 29. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2020 Dette var et alternativ når vi gikk fra hverandre. Men når vi fikk hunden var det igjennom omplassering og da slet hunden veldig med sperasjonsangst. Så ville ikke utesette hunden for dette igjen. Men må nesten ta opp dette alternativet igjen. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 (endret) Hjelp x'en med å flytte én gang til, eller kanskje forhandle frem avtale med utleieren der om å få ha hund der. Og bare om det ikke var klart, sørg så klart for at det er mulig å ha hund i det nye stedet! Endret 29. juli 2020 av Taurean 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå