AfterGlow Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Det tidligere Xbox One-eksklusive spillet er nå tilgjengelig på alle dagens konsoller. Cuphead har plutselig blitt lansert på PlayStation 4 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Har også Cuphead i Model 3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 8 minutes ago, Sjulimann said: Har også Cuphead i Model 3 Jeg takler ikke slike spill da jeg bare blir frustrert av å dø hele tiden, men har en nevø på 6 år som er helt hekta. Bare han ser bilen min er det rett inn å starte Cuphead ? Men det er ikke akkurat noe krevende spill når det kjører helt smooth på en Intel Atom prosessor. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Litt logikk og mye animasjon krever normalt ikke så mye kraft så lenge en har et greit interface mot skjerm. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Flott at PS gjengen får mulighet til å spille dette, konge spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå