Vertical^ Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Har du i det hele tatt noen oppsparte penger selv da? Hvis foreldrene dine uansett må stille med hver eneste krone, så har du tapt den kampen her vil jeg påstå. Det er ingen leverett at du skal kunne kjøre motorsykkel, og hvis foreldrene dine sier at de betaler for førerkort på B, så er det en god deal Så kan du heller begynne å spare opp til en fin førstebil. Lenke til kommentar
TheGinger Skrevet 31. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2020 Har 10 000 på konto som eg kan bruke sjølv. Resten tenkar eg at eg får i konfirmasjonen min + litt jobb. Lett mc er billegare en bil, også å eige. Så eg tenkar at eg kan køyre den når eg har flytta ut. Før også sjølvsagt. Lenke til kommentar
simws Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Lenge sidan eg har konfirmert meg, så eg er ikkje sikker på kva beløp konfirmasjonsgåver er komen opp i. Men etter å ha slått sammen talla dine (med litt buffer på eit par tusen opp og ned), så må du få ca 40k til konfirmasjon (og jobb) for å kunne gjennomføre drømmen. Kan det vere realistisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå