Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 slo på mobilen min for tre timer siden. men først nå kom: Tast inn pin-koden! noen som har vært borti dette ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nope. Kan ikke si at jeg har hørt om noen som har det problemet heller. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 kan ikke tenke meg hva det er heller,- det er relativt kaldt på rommet mitt, men ikke så kaldt at mobilen skal gå så treigt )= Lenke til kommentar
kad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Min burker fra 30 sek til 1 min. det synes jeg er lenge! En gang da slo jeg den på var det hvit skjerm før jed taster inn pin i ca 2-3 min, alt hadde låst seg så jeg måtte ta av batteriet og starte på nytt!! Noe rart er det Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 slo på mobilen min for tre timer siden. men først nå kom: Tast inn pin-koden! noen som har vært borti dette ? Vistes noe på skjermen før du måtte skrive inn pin-koden? Var Nokia logoen der som normalt? Jeg hadde ett problem med min Nokia 6600, noen ganger når jeg slo på mobilen var skjermen bare helt hvit og ingenting vistes. Jeg vet ikke om det hadde kommet noe hvis jeg hadde ventet i 3 timer, sjekket aldri det Uansett så leverte jeg den inn og fikk ny. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 nokia logoen var der (= Lenke til kommentar
kad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Logoen til Nokia kom og så ble den borte! Så kom det en hvit Skjerm og ikke men Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 jaja,- får sjekke det på jobb i morra ;D Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har hatt noen av samma problemet selv... Av og til ta det laang tid før pin koden kommer opp.. strange Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 3 timer? Tar under minuttet her, noe jeg synes er akseptabelt men tanke på at det er et såpass kraftig og stort OS som skal loades. Er uansett bare mer tid for meg til å beundre den flotte skjermen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 3 timer? Tar under minuttet her, noe jeg synes er akseptabelt men tanke på at det er et såpass kraftig og stort OS som skal loades. Er uansett bare mer tid for meg til å beundre den flotte skjermen Synes du det går raskt å boote softwaren? Synes ikke jeg, men det er en del som må loades før den blir functional. *hindre Blib i å holde nyttårsforsettet* Eneste gangene jeg starter telefonen min (3650) er når jeg restarter for å frigjøre litt minne, noe som ikke ville vært noe problem på 6600. Men det er jo selvsagt ikke meningen at det skal ta mer enn et minutt. Hvis du ikke får fikset problem kan du jo prøve å formatere telefonen (tast *#7370# - alt blir nullstilt/slettet, unntatt minnekortet) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 nå når jeg restartet tlfen tok det ti sek (= ps: www.unlock.no - tilbake for fullt! -> Fatal error: Call to undefined function: message_die() in /home/fredrik/public_html/db/db.php on line 88 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Aldri vært borte i noe slikt problem med min 6600. Pin boksen kommer opp etter par sekunder når jeg skrur den på Men veldig kjipt at det skjer hos deg, prøv nokia support sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå