Gå til innhold

3 timer for å slå på 6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min burker fra 30 sek til 1 min. det synes jeg er lenge!

En gang da slo jeg den på var det hvit skjerm før jed taster inn pin i ca 2-3 min, alt hadde låst seg så jeg måtte ta av batteriet og starte på nytt!! :angry::angry:

Noe rart er det :angry::angry:

Lenke til kommentar
slo på mobilen min for tre timer siden. men først nå kom:

Tast inn pin-koden!

noen som har vært borti dette ?

Vistes noe på skjermen før du måtte skrive inn pin-koden? Var Nokia logoen der som normalt?

Jeg hadde ett problem med min Nokia 6600, noen ganger når jeg slo på mobilen var skjermen bare helt hvit og ingenting vistes. Jeg vet ikke om det hadde kommet noe hvis jeg hadde ventet i 3 timer, sjekket aldri det ;)

Uansett så leverte jeg den inn og fikk ny.

Lenke til kommentar
3 timer? Tar under minuttet her, noe jeg synes er akseptabelt men tanke på at det er et såpass kraftig og stort OS som skal loades. Er uansett bare mer tid for meg til å beundre den flotte skjermen :)

Synes du det går raskt å boote softwaren? Synes ikke jeg, men det er en del som må loades før den blir functional. *hindre Blib i å holde nyttårsforsettet* :p

Eneste gangene jeg starter telefonen min (3650) er når jeg restarter for å frigjøre litt minne, noe som ikke ville vært noe problem på 6600.

Men det er jo selvsagt ikke meningen at det skal ta mer enn et minutt. Hvis du ikke får fikset problem kan du jo prøve å formatere telefonen (tast *#7370# - alt blir nullstilt/slettet, unntatt minnekortet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...