karinordmann2020 Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) Hei, Fikk installert en Mishubishi varmepumpe Kaiteki i fjor. I kveld når jeg skulle slå den av, begynte den å lage en svak "high pitch" jevn lyd. Denne lyden høres selv når pumpa er avslått, og til og med når jeg slår av strømmen. Har forsøkt å skru på pumpa også, og lyden er der i bakgrunnen. Elektrikere er jo umulig å få tak i om kvelden, så har noen en anelse om hva dette kan skyldes? Forslag til løsning? (Skal selvsagt ringe elektriker og be om service i morgen, men lyden gjør meg gal - så hadde vært fin å bli kvitt den sporenstreks:-) Endret 27. juli 2020 av karinordmann2020 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Er lyden der når du har slått av strømmen så kommer det ikke fra pumpen Slått av strømmen = tatt ut kontakten eller sikringen? Lenke til kommentar
karinordmann2020 Skrevet 27. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) Forsøkt både å ta sikringen til pumpa og hovedsikringen - samt slå av bryteren ute.... Endret 27. juli 2020 av karinordmann2020 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå