Kris89 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kjør på startmenyen er borte. Kjører win2k med sp4 Kjør er borte på alle kontoene inkludert Administrator Lenke til kommentar
petterg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Høyreklikk på oppgavelinja. Velg Egenskaper Gå til start meny tabben Klikk Customize (hva de nå har oversatt det til) Merk av "vis kjør" Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Har sjekka det, er ikke noe som heter "vis kjør" elller lignende Lenke til kommentar
petterg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Joda. Når har jeg t.o.m gått 20 meter for å sjekke med norsk XP: Høyreklikk på oppgave linja (der hvor programmer ligger når de kjører, men klikk på et område hvor det ikke er noen programmer.) Velg Egenskaper Velg Start-meny Avhengig av om du har valgt "Start-meny" eller "Klassisk Start-meny" kan du trykke på to forskjellige knapper med samme navn: "Tilpass" I tilfellet du har valgt "Start-meny" trykk på den øverste "tilpass" knappen Velg Avansert Trykk 2 (to) ganger på nedoverpilen i scroll baren til høyre Sett et kryss ved "Kjør-kommando" Trykk OK Trykk OK I tilfellet du har valgt "Klassisk Start-meny" trykk på den nederste "tilpass" knappen Trykk 4 (fire) ganger på nedoverpilen i scroll baren til høyre Sett et kryss ved "Vis Kjør" Trykk OK Trykk OK Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Dette gjelder Win'2k og ikke XP... Dersom det er på alle kontoene så er det kanskje en policy som har stengt av kjør kommandoen eller noe. Det er så lenge siden jeg styrte med Win'2k så jeg kan ikke vise veg til hvor instillingen er (husk å gjøre det med Administrator) Endret 2. januar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Dette gjelder Win'2k og ikke XP... Dersom det er på alle kontoene så er det kanskje en policy som har stengt av kjør kommandoen eller noe. Det er så lenge siden jeg styrte med Win'2k så jeg kan ikke vise veg til hvor instillingen er (husk å gjøre det med Administrator) Har sjekka policy'ene nå, de er det ikke Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei. Ta en titt på denne og se om det hjelper. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Fant noe på internet som muligens hjelper, åpne regedit fra DOS og sjekk følgende: This Windows NT / Windows 2000 registry hack will remove run from the Start Menu and it will also prevent users from launching the Run dialog via pressing the Windows Key + R. Hive: HKEY_CURRENT_USER Key: Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer Name: NoRun Type: REG_DWORD Value: 1 (jaja .. sent ute) Endret 3. januar 2004 av vanedyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå