Rullestad Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Kan jeg skifte dette selv? Har downlights på kjøkkenet, men ikke de vanlige pærene med sokkel. Har dette (se vedlagt bilde). Kan jeg bytte selv, og hvordan kan jeg gjøre det? Eller bør det overlates til en elektriker? Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 De er 12VDC, så da er det vel bare å bytte i vei. Bare pass på at de ikke trekker mer strøm enn transformatoren kan levere. 1 Lenke til kommentar
Rullestad Skrevet 27. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2020 Sitter den fast i den hvite «sukkerbiten»? Så da kan jeg bare «røske ut»? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Om du kan dette, er det vel bare deg som kan svare på? Om du har lov til å bytte ville vært et mer betimelig spørsmål, å det har du, i og med at det Clara ED : 3, som er lavvolt med ekstern driver. Lenke til kommentar
Paal1976 Skrevet 28. april 2023 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg har samme problem, men vet ikke helt hvor jeg får tak i enheten. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå