NTB - digi Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Amerikansk massetesting av koronavaksine er i gang Lenke til kommentar
Martin Svensson Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Ska bli intressant o se vilka dårar som injicerar sig med den här skiten.. Klarar inte folk av o genomskåda det här scamet vid det här laget?? Lenke til kommentar
gruffern Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Martin Svensson skrev (1 time siden): Ska bli intressant o se vilka dårar som injicerar sig med den här skiten.. Klarar inte folk av o genomskåda det här scamet vid det här laget?? Er du helt knall i hodet? Er du kompis med de som mener 5G sprer Corona også?? Ta på deg tinnfoliehatten igjen og hold deg langt unna alle elektroniske medier. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg pergh Skrevet 27. juli 2020 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2020 Martin Svensson skrev (1 time siden): Ska bli intressant o se vilka dårar som injicerar sig med den här skiten.. Klarar inte folk av o genomskåda det här scamet vid det här laget?? For min del er jeg glad for at jeg og barna mine ikke har hatt polio, difteri, stivkrampe, røde hunder, meslinger eller tuberkolose. Jeg har hatt naboer som ble invalidisert av polio da de var barn, og jeg skal love deg at de ettervirkningene ikke er noe å trakte etter. Deformerte ledd og bein kan legge en solid demper på hva man kan gjøre i livet. Nå er ikke covid19 like ille som polio, men for min del ser jeg på disse 30 000 som modige og ansvarlige individer som tar en kalkulert risiko for å bidra til felles beste. Når det er sagt, så gjør man nok mer nytte for seg som handicapet enn som idiot. Jeg mener, ingen av mine handicappede venner sprer konspirasjonsteorier. Mvh Per Gunnar Hansø 10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Fint at noen tør. Jeg mener, jeg er helt for vaksiner, men jeg vil helst ikke være prøvekanin likevel. Sannsynligvis går det vel bra med dem, men det kan jo være noe uforutsette bivirkninger der. Det ligger litt i sakens natur.. 3 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Sannsynligvis er eneste negative effekt at det ikke funker, bortsett fra vanlige ting som feks litt feber noen timer etter. At noen får erstatning skjer som regel med tvilen til gode. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Rimelig skeptisk til en kinesisk vaksine.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå