liljay Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Hei, jeg skal studere ved UiB til høsten. Skal ta årsstudium i Informasjonsvitenskap, noen som vet hva jeg har i vente? Evt hvordan studielivet er i Bergen, kjenner ingen der så lurer på hvor lett det er å bli kjent med folk. Lenke til kommentar
nyansattnr5 Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 6 minutes ago, liljay said: lurer på hvor lett det er å bli kjent med folk. Mennesker er mennesker, og nordmenn er nordmenn. Jeg har samme svar for absolutt alle som spør "er det lett å bli kjent med folk på høgskole X?" eller "hvordan er det sosiale miljøet på instittutt Y på universitet Z?". Lenke til kommentar
liljay Skrevet 27. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2020 nyansattnr5 skrev (Akkurat nå): Mennesker er mennesker, og nordmenn er nordmenn. Jeg har samme svar for absolutt alle som spør "er det lett å bli kjent med folk på høgskole X?" eller "hvordan er det sosiale miljøet på instittutt Y på universitet Z?". Takk for svar, ja vet vel i grunn hva svaret er. Er bare nervøs med å flytte til en helt ny by uten å kjenne noen folk. Er vel bare nervøsiteten som stiller spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå