ilyassilyass Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Hei ønsker å spare meg litt penger å skifte AC kondensor selv. Men finner ikke noen video som viser hvordan man gjør på akkurat den bilen jeg har . noen som kan lænke til en bra Video? takk på forhånd Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Det er derfor vi har YouTube, du kan jo bare søke etter det. Lenke til kommentar
ilyassilyass Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 21 minutes ago, Blåbanan said: Det er derfor vi har YouTube, du kan jo bare søke etter det. Om du har lest hva jeg skrev så hade du forstått at jeg har allerede prøvd der uten lykke . takk for svar likevel Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 ilyassilyass skrev (23 timer siden): Om du har lest hva jeg skrev så hade du forstått at jeg har allerede prøvd der uten lykke . takk for svar likevel Her har jeg en artig liten video som kanskje kan hjelpe deg: https://www.youtube.com/watch?v=HjEf_JHzqe8 Jeg håper dette vil hjelpe deg. Hilsen Blåbanan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå