slaraffen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Brukte for noen år siden GIf-animator til det. men har ikke vært borti dette på lang,lang tid nå. Er det greie program "Gif animatorer" for det. kan det f.eks gjøres i PS ?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 imageready (i ps) kan lage enkle animerte gif-er, men jeg anbefaler noe dedikert for litt mer avanserte ting Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Ok, det var det jeg lurte på.. brukte engang et program som het noe med ???? Gif Animator. men kommer ikke på helenavnet . Har du tips om et greit program for formålet?? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 det der animation griene som følger med psp er jo ganske greit da Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du tenker kanskje på Ulead GIF Animator. Husket ikke hav det het i forrige innlegg Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 vil prøve Gif Animation set nå, Takker for hjelpa så langt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Bruker du PS, burde valget være enkel --> IR. Når du har lært det skikkelig (som jeg etterhvert har), vil du oppdage at det har flere funskjoner enn ett standalone gif-mekkings program. Og så er det SÅÅÅÅ enkelt å kombinere med PS da! Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Takker for tipset Polecat. Må sette av tid till å komme meg inn i PS & IR, men har liksom lyst til å lære alt på en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Adobe Premiere eller After Effects Ganske greit med tanke på at utvalget av fades er stort. Export as : GIF animation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå