Gjest aacc9...35d Skrevet 26. juli 2020 Del Skrevet 26. juli 2020 Fikk beskjed av politi at varetektsfengslede kan ringe meg når han vil. Samtidig har jeg fått status som vitne i saken og jeg har ikke hørt fra han enda det er gått 4 mnd. Jeg lurer på om de egentlig snakker sant når de nevner at han kan ringe meg anytime? Han har brev og besøksforbud, dessuten er jeg jo såkalt vitne så de lar vel ikke han ringe meg da før jeg er avhørt? Jeg ønsket ikke å bli avhørt på daværende tidspunkt, så da straffer de med null kontakt ??? Takker for alle svar hilsen forvirret ? Anonymous poster hash: aacc9...35d Lenke til kommentar
Gjest 78a7f...30c Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Gjest aacc9...35d skrev (På 26.7.2020 den 20.18): Fikk beskjed av politi at varetektsfengslede kan ringe meg når han vil. Samtidig har jeg fått status som vitne i saken og jeg har ikke hørt fra han enda det er gått 4 mnd. Jeg lurer på om de egentlig snakker sant når de nevner at han kan ringe meg anytime? Han har brev og besøksforbud, dessuten er jeg jo såkalt vitne så de lar vel ikke han ringe meg da før jeg er avhørt? Jeg ønsket ikke å bli avhørt på daværende tidspunkt, så da straffer de med null kontakt ??? Takker for alle svar hilsen forvirret ? Anonymous poster hash: aacc9...35d Snakk med advokaten til den varetektsfengslede? Anonymous poster hash: 78a7f...30c Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Gå og bli avhørt.. Snakker dere før avhør så kan dere sammarbeide og lage en historie, som sikkert er grunnen til at du ikke får snakke med vedkommende 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå