Fredrik Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva med en isp guide der folk kan legge inn sine erfaringer med isp'er osv? Ville kanskje hjulpet noen som er i tvil? Siden dere allerede har Webshop guide osv. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg tror ikke det slår helt an, i hvertfall ikke hvis alle brukerne skal legge inn erfaringer. Men en oversikt over pris, support, hastighet o.l. hadde nok vært fint. --alexio Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg tror ikke det slår helt an, i hvertfall ikke hvis alle brukerne skal legge inn erfaringer. Men en oversikt over pris, support, hastighet o.l. hadde nok vært fint. --alexio Kunne fått Telenor vs NextGenTel ;P Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 alexio: Hvorfor ikke?`Jeg tror det hadde fungert UTMERKET. *Veldig* utmerket faktisk. Skal ikke se bort i fra at det raskt hadde blitt en av de mest populære tjenestene på HW.no. Har også vært oppe før, men den gang som mange ganger ble hele saken puttet i glemmeboken.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162858 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 vet ikke helt jeg, tror det kunne vært til stor hjelp og... er jo ofte tråder om dette Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Yup, men den kan jo ikke bli saerlig bedre enn ITavisens greie... Og siden vi har den, er det noen vits? Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 dagbladet.no har også en slik oversikt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Har de med brukernes erfaringer\anbefalinger da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå