Windoge Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...CX462V&toc=3810 Lenke til kommentar
div_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Wow, men over 600gram...blir ikke det TUNGT for socket når hovedkort står horisontalt? trodde du slapp vifte, men det var visst feil.... Endret 1. januar 2004 av div_ Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 92 mm papst vifte. Ca i underkant av 100Ccm3 i Timen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 totalt nesten 700kr. Vurdert nannkjøling? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 totalt nesten 700kr. Vurdert nannkjøling? Ja, men aldri i livet Bærer alt for mye på pcen min og den er for mye verdt til at jeg lar det flyte vann i den selv om vannkjøling har en viss sikkerhet. Sattser derfor på god luftkjøling. Men takk for tips. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Wow, men over 600gram...blir ikke det TUNGT for socket når hovedkort står horisontalt? trodde du slapp vifte, men det var visst feil.... Vel... Står ikke alle pcer horisonalt? Untatt de GAMMLE da Og de hadde jo neppe solgt vifta om det var skadelig for hovedkortet. Erfaringer med at dette kan være farlig, noen? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Stor fare for at du knuser coren vist du ikke demonterer kjøleren under transport,siden den er så tung...AMD anbefaler en MAX vekt..husker ikke hva den var....... Fra microplex: Vekt 650 gram, og det er mer enn AMD anbefaler, så forsiktighet må utvises ved transport (bør transporteres horisontalt). horisontalt = flatt(tenk horisont) TaZ Endret 1. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Uff... =/ Klarer noen her å komme med link til en anen ribbe som er knall og kan brukes uten at jeg må være VELDIG forsiktig? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jepp.. Det burde gå greit så lenge du tar den av når du skal frakte PC'en. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Uff... =/ Klarer noen her å komme med link til en anen ribbe som er knall og kan brukes uten at jeg må være VELDIG forsiktig? Det går greit å frakte den så lenge du ikke rister hardt i pcen og mister den. Er du forsiktig så går det fint Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Uff... =/ Klarer noen her å komme med link til en anen ribbe som er knall og kan brukes uten at jeg må være VELDIG forsiktig? SLK 800 SLK 947 Disse kan da ikke være så mye dårligere, hvis de er det. Er også tunge, men festes gjennom hull i HK til en brakett under. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Men dette skal kunne gå greit så lenge jeg ikke frakter pcen med ribba på? Og bare lar den stå. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Men dette skal kunne gå greit så lenge jeg ikke frakter pcen med ribba på? Og bare lar den stå. Ja det skal gå greit. Hvis ikke har det ikke vært vits i å lage de. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Stor fare for at du knuser coren vist du ikke demonterer kjøleren under transport,siden den er så tung...AMD anbefaler en MAX vekt..husker ikke hva den var....... Fra microplex: Vekt 650 gram, og det er mer enn AMD anbefaler, så forsiktighet må utvises ved transport (bør transporteres horisontalt). horisontalt = flatt(tenk horisont) TaZ hørt om shims? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 AMD's maksgrense er 540g tror jeg Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Dæven så rå den var. Kjøler vel mer en nok den ja! Men selv hadde jeg ikke turt det.... Tung og fæl. Glemmer du og transportere den liggende.. Og når du endelig har strebet deg opp den så endeløse trappen og skal sette PC'n ned på gulvet for litt seriøst LAN'ing og kos så hører du et knekk - Fra kabinettet... Uhh... Endret 1. januar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Min CPU vifte (Volcano 11+) datt av her om dagen Det du må passe på er og åpne kabinettet etter transport og forsikre deg at den sitter godt på alle festene! Da tror jeg det skal gå greit med pcen din Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...CX462V&toc=3810 Jeg har den kjøleren rett under,ser de selger ikke den lenger,jeg kjøpte 80 mm delta til min,den kjøler helt rått,og er nesten like god som vannkjøling.Vist du har en viftekontroller vil jeg anbefale delta.lager en del lyd på max,men det er der viftekontrolleren kommer inn i bilde. Skal ikke kjøpe det gamle settet mitt billig da,kjøpte det i sommer,pent brukt. Til dere som tror dette knekker,så er ikke det tilfelle,jeg drasser kabinettet rund med overalt,til alle tider,ligger å humper og rister i bagasjerommet,aldri skjedd noe ting.Bare huske å feste den med de fire hullene rundt hk. Endret 1. januar 2004 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå