Gå til innhold

Skal ha meg denne socket A ribba.

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
totalt nesten 700kr. Vurdert nannkjøling?

Ja, men aldri i livet :)

Bærer alt for mye på pcen min og den er for mye verdt til at jeg lar det flyte vann i den selv om vannkjøling har en viss sikkerhet.

Sattser derfor på god luftkjøling. Men takk for tips.

Lenke til kommentar
Wow, men over 600gram...blir ikke det TUNGT for socket når hovedkort står horisontalt?

trodde du slapp vifte, men det var visst feil....

Vel...

Står ikke alle pcer horisonalt? Untatt de GAMMLE da :)

Og de hadde jo neppe solgt vifta om det var skadelig for hovedkortet. Erfaringer med at dette kan være farlig, noen?

Lenke til kommentar

Stor fare for at du knuser coren vist du ikke demonterer kjøleren under transport,siden den er så tung...AMD anbefaler en MAX vekt..husker ikke hva den var.......

Fra microplex:

Vekt 650 gram, og det er mer enn AMD anbefaler, så forsiktighet må utvises ved transport (bør transporteres horisontalt).

horisontalt = flatt(tenk horisont)

TaZ

Endret av taz
Lenke til kommentar
Stor fare for at du knuser coren vist du ikke demonterer kjøleren under transport,siden den er så tung...AMD anbefaler en MAX vekt..husker ikke hva den var.......

Fra microplex:

Vekt 650 gram, og det er mer enn AMD anbefaler, så forsiktighet må utvises ved transport (bør transporteres horisontalt).

horisontalt = flatt(tenk horisont)

TaZ

hørt om shims?

Lenke til kommentar

Dæven så rå den var. :yes:

Kjøler vel mer en nok den ja!

Men selv hadde jeg ikke turt det.... Tung og fæl. :ermm:

Glemmer du og transportere den liggende.. Og når du endelig har strebet deg opp den så endeløse trappen og skal sette PC'n ned på gulvet for litt seriøst LAN'ing og kos så hører du et knekk - Fra kabinettet... Uhh... :laugh:

Endret av KompleX
Lenke til kommentar

Jeg har den kjøleren rett under,ser de selger ikke den lenger,jeg kjøpte 80 mm delta til min,den kjøler helt rått,og er nesten like god som vannkjøling.Vist du har en viftekontroller vil jeg anbefale delta.lager en del lyd på max,men det er der viftekontrolleren kommer inn i bilde.

Skal ikke kjøpe det gamle settet mitt billig da,kjøpte det i sommer,pent brukt.

Til dere som tror dette knekker,så er ikke det tilfelle,jeg drasser kabinettet rund med overalt,til alle tider,ligger å humper og rister i bagasjerommet,aldri skjedd noe ting.Bare huske å feste den med de fire hullene rundt hk.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...