albions Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er Americas Army eit gratis spill som ikkje er til salgs i butikken Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja www.americasarmy.com Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ehm... Den fantastiske funsjonen kalt "Søk" er kjekk og ha. Flere poster om dette spillet. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har du det ikke fra før så beregn å laste det ned en stund du skal gjøre noe annet. Hele clienten er nå på nette 650+ MB - MEN selvfølgelig fullstendig verdt det. Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Har ikkje no serlig bra skjermkort... klarer GeForce4 MX 420 å kjøre spillet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hvis du ikke har store krav, ja mange som spiller spillet sitter og snakker om å oppgradere...til MX420/440 for å få bedre ytelse (mest amerikanere)...tror IKKE de har samme krava til IQ som oss... Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Så det går an å spille spillet med GeForce4 MX 420 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har spillt det litt ed MX 440, det gikk veldig bra det.. men jeg vet ikke med MX 420.. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Spiller det med Geforce2 MX Mener det skal gå problemfritt med ditt GeForce4 MX... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tja, problemfritt og problemfritt. Mange som klager på at AA har alt for høye systemkrav. Spørs hvor mye fps du vil ha. Med et gf4 mx kort så må man nok belage seg på å kjøre spillet i ganske lav oppløsning, og med lite "eye candy" hvis du vil ha brukbar fps og selv da kan man nok oppleve at fps faller til 10-15 i enkelte situasjoner. Røyk har en tendens til a kjøre fps helt i dass. Har et Ti4200 128Mb kort sjøl og klarer meg bra med det, men så har jeg overklokka det litt. AA bruker unreal motoren så det er faktisk ganske prosessor krevende, så en god cpu hjelper ganske bra på. Men i allefall så kan jeg anbefale spillet på det varmeste. Helt utrolig gøy, og gankse unikt i sin sjanger med at det prøver å være så realistisk som mulig. Etter å spillt AA så skjønner man at CS er langt i fra realistisk (sorry CS folk, men det er faktisk sant) Nå på ny året så kommer det også offisielle servere i europa, noe som gjør livet litt enklere for folk som vil ha litt honor Hooah! Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) For best mulig ytelse: http://www.tweaktown.com/ttg/ttgdocument.p...pe=guide&dId=18 Står egentlig alt man trenger å vite om spillet. Alle nybegynnere burde lese gjennom denne guiden. Hooah! Endret 2. januar 2004 av Roarm Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 CS realistisk? CS var vel bare realistisk i forhold til spill som quake1/2 og slikt...CS var vel ett av de første spillene som introduserte noen elementer av halvveis realisme i spill... men etter dagens standard, etter Rainbow Six serien, AA, OPF? nei, ikke særlig realistisk Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 AA er genialt! Last det ned å prøv. Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 har prøvd å spille multiplayer på aa etter ein del kjedelig trening.. men når eg skulle spille multiplayer "poppet"spillet berre ut i winxp... eller så kom ikkje serverene til syne.. ka kan årsaken være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå