Reisende Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Hei En gresk statsborger skal besøke meg i midten av august. Jeg kjøpte nettopp billetter til vedkommende, men var så dum å velge mellomlanding på Arlanda på vei til Oslo - dette er selvfølgelig et rødt område med tanke på Corona og reisen må avbestilles - eller? Jeg hører rykter om at nye områder i Sverige skal åpne opp for innereise. Bør jeg ha is imagen og vente til mandag med å bestille nye billetter? Jeg finner billetter med mellomlandinger i Warsawa og Riga, så det burde ikke være noe problem å få dette til. Takk for all hjelp og eventuell informasjon. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Reisende skrev (2 minutter siden): Hei En gresk statsborger skal besøke meg i midten av august. Jeg kjøpte nettopp billetter til vedkommende, men var så dum å velge mellomlanding på Arlanda på vei til Oslo - dette er selvfølgelig et rødt område med tanke på Corona og reisen må avbestilles - eller? Jeg hører rykter om at nye områder i Sverige skal åpne opp for innereise. Bør jeg ha is imagen og vente til mandag med å bestille nye billetter? Jeg finner billetter med mellomlandinger i Warsawa og Riga, så det burde ikke være noe problem å få dette til. Takk for all hjelp og eventuell informasjon. Får 10 dagers karantene om en mellomlander i rødt område. 1 Lenke til kommentar
Reisende Skrevet 25. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2020 Ja jeg vet Je gvar for rask på avtrekkeren. Lenke til kommentar
Reisende Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2020 Jeg bestilte nye billetter med mellomlanding i Riga/Latvia som pr. idag ikke er rødt land for mellomlanding ifølge kartet jeg ser på. Jeg vurderer å beholde billettene Hellas-Norge via Arlanda/Sverige i tilefelle denne flyplassen skulle bli grønn iløpet av de to neste ukene. I tillegg er det muligheter for at Latvia snur fra grønt til rødt..greit å ha en plan B ? Er jeg helt på bærtur her eller? Noe jeg bør gjøre annerledes? Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Hvorfor bruker du ikke SAS ? De flyr jo direkte ATH-OSL ? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Frank Olsen skrev (12 minutter siden): Hvorfor bruker du ikke SAS ? De flyr jo direkte ATH-OSL ? Det var min første tanke også. De har også fra København til ATH, som er grønt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå