Fredrik Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg vil tro JoachimR ikke er særlig fornød med dagens vinner af "World-idol"-konkurancen. Var kult det trynet til hu Jessica eller hva hu heter, ikke god til å spille overrasket kan du si Endret 1. januar 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg hater Kurt, og jeg hater Idol. Om han er pen eller ikke har ingenting å si, han er en bit av Idol, og noe mer vil han aldri være. Det er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg ser det blir spekulert i mitt synspunkt. Ja, jeg så tilog med på! Det var mer fantastisk enn vi kunne håpet på! Jeg synes Kelly er flink, og enda bedre er det at hun har en del patriotiske sanger på Cden sin ("God bless America"(også kjent som "i'm proud to be an american")). Hun hadde fortjent å vinne. Men jeg er norsk, og selvsagt synes jeg det er konge at "kørt fråm nårwæj" slår til, og for plasert norge på kartet. Ja, han synger godt, men, som en av dommerne sa, han ser ut som en hobbit. Jeg gratulerer Kurt med seieren, og håper han kan bidra til å sette norge på kartet. OG jeg håper også at den norske lykke fortsetter utover i 2004, med dagens seire i World Idol og i hopp. GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg likte Nirvana-fyren, jeg.. Han fikk også utrolig bra poengsum selv om han sang en Nirvana låt... Men Kuuurt! Synes faktisk han var søt i dag... Synes Kelly ser ut som en helt "vanlig" jente jeg; ikke pen/ikke stygg. Ikke så mange i den bunchen som hadde utseendet med seg akkurat.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sånt som dette blir jeg nasjonalistisk av! GUD SIGNE VÅRT DYRE FEDRELAND! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sånt som dette blir jeg nasjonalistisk av! GUD SIGNE VÅRT DYRE FEDRELAND! Jepp...Før var Norge så bitte lite... Blir nesten litt stolt, akkuratt som da Solberg vant rally vm... da varmet det seg i kinnet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Da det siste landet skulle stemme, da var det stille... Og så skadefro jeg ble, for der satt også min fetter som erpå juleferie fra Tyskland!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Huh? Kjenner du han tyske duden? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nei, men jeg kjenenr min tyske fetter. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 "Hey, im a plumber, im ugly - but i BEAT YOU! " kan kurt sei til alle dei andre Full score fra nesten alle landa, dæven te utklassering! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bare de skumle araberne som ikke gav ham full pott. Araberlandene, det har alltid vært noe rart med dem... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bare de skumle araberne som ikke gav ham full pott. Araberlandene, det har alltid vært noe rart med dem... *grr* Ikke mobb, jeg er araber. *glo stygt på* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Beklager, jeg var ikke klar over at du var araber. Så lei meg jeg er.. Men mange arabere er terrorister, det jeg skulle frem til. Men ikke diskuter det her. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 mange amerikanere er og terrorister... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Men ikke diskuter det her. IKKE Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Grattis til kurt, lenge leve symbolet ved at en helt normal fyr, med helt normalt utseende kan hevde seg i en slik bransje blandt en hel haug med overfladiske j*vler. Lenge leve mannen i gata! Joachim: Kan du la en ENESTE av idoltrådene få være i fred for din off-topicering (ja, jeg fant opp det ordet ) Jeg tar meg friheten å si dette, da det ikke ser ut til å være noen aktive moderatorer for tiden. Ellers skal det også nevnes at det rett og slett IKKE er slit at "mange arabere er terrorister", det er faktisk slik at SVÆRT FÅ, og jeg mener MINIMALT få av araberene er terrorister. Er det forstått? Og nei, du skal IKKE svare på dette spørsmålet, hverken HER eller på pm. jeg forventer at denne tråden nå får overleve som en IDOLTRÅD. med andre ord, IKKE SVAR PÅ DENNE TILTALEN. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bare de skumle araberne som ikke gav ham full pott. Araberlandene, det har alltid vært noe rart med dem... Sånn bare for å sette den uttalelsen litt på spissen: Alle som ikke liker det majoriteten liker er det noe galt med? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 mange amerikanere er og terrorister... og ekstremt mange amerikanere er rett og slett berre dumme! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ai ai ai, vi dropper denne diskusjonen da.. Denne tråden burde ikke stenges, fordi Kurt er og blir en vinner i mine øyne! Tenk, han ble sikkert mobbet på skolen for hvordan han så ut... og nå er han World Idol. Det er litt av en bragd. Folk kan synes det er patetisk hvis de vil, men herregud, alle hadde vel gjort det samme. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det ville vel ikke være rart om Kurt ble mobbet. Om han ikke mobbet selv, en annen mulighet. Tror han hadde rulleblad hos politiet etter et slagsmål i fyllA (jeg kan huske feil!). Så helt ren er han nå ikke, Men han er NORSK og han utmerker seg i verdenssamenheng. BRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg