fy_pokkers Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) YYEEEAAHH!!! REVOLUSJON FOR MANNEN I GATA!! *CHAMPIS* Endret 1. januar 2004 av nvoetfiv Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Savner stjerner i sikte jeg Ok, får komme med noe "konstruktivt" også da...Jeg syns det var bra at han vant, han har vell en vannvittig bra sangstemme for de som liker fugle sanger...Selv foretrekker jeg vokalister som i ACDC og Guns N Roses jeg da... Men Norge begynner å bli kjent ute i den "store" verdenen nå da, med Petter Solberg og flere andre.. Endret 1. januar 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg er egentlig ikke så opptatt av idol, men det er flott å se at de baserer avgjørelsen på talent, og ikke utseende for en gangs skyld. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 GO KURTEMANN!!!!!! ! :D D:D Tror ikke det er sant ass! DRITBRA! Kurt Nilsen from Norway! *digge* Norge eier! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er litt tøft at han vant *peke på og le av fyren som kalte ham Idol of the middle-world* Lenke til kommentar
Same- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dette er vel den fjerde posten om dette men GOOOOOO KURT!!!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 DETTE ER DEN VIKTIGSTE SIDEN DEN LIGGER I SOEPPEL!! Tror jeg skal moete han paa flyplassen jeg.. kanskje Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det MÅ du CFD Hadde jeg gjort hadde jeg vært fra Bergen! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 KURT FOR ALLE! (Kurt quovadis) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Svarer i denna posten å jeg... fader heller go Kurt.. Han er 1337 sanger .... Bra de ikke går etter utseende.. Kurt rocker... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ah...*digge* Må bare finne ut når flyet kommer, så skal jeg også dit. Bor 5 min fra Flesland, så.. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Ah...*digge* Må bare finne ut når flyet kommer, så skal jeg også dit. Bor 5 min fra Flesland, så.. Går det ikke fly direkte til Bergen fra London? EDIT: Finner ikke en eneste flyrute fra London til Flesland. Endret 1. januar 2004 av boathansm Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 så dere fjeset til Kelly som kom på andre, hun var passe snurt. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 så dere fjeset til Kelly som kom på andre, hun var passe snurt. hu hadde høye forventninger. Og dem ble knust! Var morro å se på! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vet om minst EN misfornøyd amerikaner *knegg* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vet om minst EN misfornøyd amerikaner *knegg* Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vil tro JoachimR ikke er særlig fornød med dagens vinner af "World-idol"-konkurancen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 så dere fjeset til Kelly som kom på andre, hun var passe snurt. HAHAHA fy f!)(#/% som jeg koste meg da de zoomet inn på trynet hennes . Nesten lke stort som da hun "jeg er verdens beste" dama ble stemt ut fra idol i Norge ! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 så dere fjeset til Kelly som kom på andre, hun var passe snurt. HAHAHA fy f!)(#/% som jeg koste meg da de zoomet inn på trynet hennes . Nesten lke stort som da hun "jeg er verdens beste" dama ble stemt ut fra idol i Norge ! Jepp! Digga meg noe jævlig! Hun FORVENTA å vinne, det digga meg da hun ikke gjorde det da ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg