Same- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sier vel mest om hvor letteid verden er? sier vel mest om kurt! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jaja, tellepost... Gratulerer Kurt! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) edit: sorry, et eller annet klikka kan noen si meg hvordan man fjerner sin egen post? Var lettere med det forrige forum-designet... Endret 1. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Skal vi fortsette her siden denne blir stengt? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=187976 jepp. vil ikke ha unødvendig spamming Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) kurt stikker helt sikkert inom hw.no for å lese alle gratulajonene. Endret 1. januar 2004 av asad Lenke til kommentar
forum_rytter Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dette var stort og vellfortjent ut av like. Gratulerer! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 må bare gratulere hobbiten som slo til, men vil han fortsette og være stor i utlandet? Nok en gang GRATULERER KURT Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Mine gratulasjoner til KURT - WORLD IDOL!!!!! Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Gratulerer Kurt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
jossa Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 grattis kurt.. bryr oss vel lite om de arabera ikke liker han! vi liker ikke de heller hehe Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Knusende seier. Grattis te rørleggeren fra Bergen! må nesten slenge meg på her nå, grattis kurt, men syns egentlig at han ikke sang så veldig bra, men men... (h******* hu kelly var fin da!!!) Lenke til kommentar
Same- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 grattis kurt.. bryr oss vel lite om de arabera ikke liker han! vi liker ikke de heller hehe Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Grattis, kurt! Syns det var svært underholdene å se leppa på amerikaner-berta bli lengre og lengre for hver stemmegivning som kom Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 de snudde tabellen opp ned Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Knusende seier. Grattis te rørleggeren fra Bergen! må nesten slenge meg på her nå, grattis kurt, men syns egentlig at han ikke sang så veldig bra, men men... (h******* hu kelly var fin da!!!) der må jeg si meg enig Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Knusende seier. Grattis te rørleggeren fra Bergen! må nesten slenge meg på her nå, grattis kurt, men syns egentlig at han ikke sang så veldig bra, men men... (h******* hu kelly var fin da!!!) i syns han syng sytete ;D men uansett en veldig bra plassering (= Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kelly var råsikker på å vinne... Så Hollywood-smilet hennes ble mindre og mindre etter hvert som hun ble knust av Kurt fra lille Norge.... Men hun har en sinnsyk stemme og fortjente 2. plass... kommer sikkert mye bra musikk fra henne fremover hvis hun ikke blir enda en fjortiss-artist. Når det gjelder Kurt, tror jeg det tar litt tid før han tar helt av, men hvis han får noen bra tekster kan han gjøre det riktig så bra... Weddings off, er jo faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 de snudde tabellen opp ned ? *siterer alle her* + gratulerer Kurt, dette fortjener du!! Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Utrolig. Helt sykt. Fortjent! Absolutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg