HåkonN Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Alle landa (Utatt noen arabere) ga kurt full pott! SYYYYYYKT! Er ikke sikkert det var fler enn en eller to som stemte nedi der.... Og de to skjønte sikkert ikke hva kurt sang om engang... Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hurra for hobbiten fra Bergen! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Hva har denne posten i denne kategorien å gjøre!?men igjen...... musikk, ikke sant Forum -> Hardware -> Lyd, lydkort, høyttalere, musikk -> kurt vant world idol Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 gratulerer kurt... VELLYKKET! Lenke til kommentar
errgo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ble helt rørt da jeg så stemmegivningen jeg Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Svært bra. Jeg har ærlig ikke syntes at Kurt var så utrolig flink før han sang sangen etter han vant. Jeg er spent på om han kommer med noe kvalitetsablum i fremtiden.. <litt sur>Men faan så jækla irritert jeg blir over all den politikken som spiller inn på stemmene.. Helt, helt forbanna sykt..</litt sur> Jeg synes det hadde blitt bedre om en jury skulle bestemme hvem som vant. Jeg tror nok at Kurt hadde vunnet da også, men da hadde vi sluppet at politiske meninger spiller inn. Edit: det er 76 personer som leser denne posten nå! (stadig økende) Endret 1. januar 2004 av alex100 Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Skulle likt å sett ansiktet til simon cowells da siste land ga sin stemme. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 OOOHHHHHHHHHHHH YYYYEEEEEEEAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAY TO GO KURT !!!!!!!!!!!!!!!!! HAN E SÅ JÆVLA GOD DIGGER HAN SÅ JÆVLIG DIGG!!!!DIGG!!!!!DIGG!!!!!! høh? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Gratulasjoner fra meg også da.. Lenke til kommentar
xico Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Skulle likt å sett ansiktet til simon cowells da siste land ga sin stemme. simon cowells er genial da han keith som sang madonna... dere skulle hørt allt han sa til han Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Skulle likt å sett ansiktet til simon cowells da siste land ga sin stemme. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Skulle likt å sett ansiktet til simon cowells da siste land ga sin stemme. Han sa jo at han kunne bli en uventet vinner da.. EDIT: Skriveleif.. Endret 1. januar 2004 av eMPea Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Knusende seier. Grattis te rørleggeren fra Bergen! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva har denne posten i denne kategorien å gjøre!?men igjen...... musikk, ikke sant Forum -> Hardware -> Lyd, lydkort, høyttalere, musikk -> kurt vant world idol skal vi fortsette? Off Topic > Gledesutbrudd/Film, Tv og Musikk Anyway, Go kurt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sier vel mest om hvor letteid verden er? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dette var helt SINNSYKT!!! Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 sitter nå og nyter fenrik lane med kurten åå fy ******!!!!!!!!! han e så GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Skal vi fortsette her siden denne blir stengt? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=187976 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg