akelbo Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Ny trailer vise Peril on Gorgon i aksjon. Datoen er satt for The Outer Worlds' første store utvidelse Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Det bliver intet køp før man får det på damp. 2 Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Gleder meg til dette. Skulle samtidig gjerne sett en oppfølger til Tyranny. (Hvis det er lov å være litt grådig.) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. juli 2020 Del Skrevet 24. juli 2020 Hovedspillet er jo gratis på Game Pass(var det hvertfall på release). Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 En vanlig bug er visst at Lucky's safe ikke lar seg åpne, selv om man har koden. Da er det også umulig å komme videre i storyen, fordi man trenger det som ligger i den. Bugen er kjent, men jeg har ikke klart å finne noen løsning på den, eller en måte å "jukse" til meg safens innhold. Dette er ganske tidlig i historien, og det er egentlig ingen vits i å kjøpe DLCen med mindre denne bugen blir fikset eller kan omgås på noe vis. Noen som vet noe om hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Jeg er ikke de som krever at spill skal være 50+ timer. Men jeg gjorde meg ferdig med main questen på under 13 timer. Litt lite syns jeg. Maim questen var heller ikke kjempe bra til å lede deg til nye side quests. Ellers syns jeg spillet var alt for likt Fallout. De kunne gått sin egen vei, gjørt det mer unikt men alt fra hud, grafikken, gameplay var drit likt Fallout 3-4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå