bokperm Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg hare henta ned noe musikk og det viser seg at filene har formatet APE. Hvor finne codec? Tull at encodere ikke kan holde seg til de vanlige codecene... No offence!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hvor vanskelig kan det være å skrive "ape codec" i google? Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Hvor vanskelig kan det være å skrive "ape codec" i google? Frekk eller? Jeg har tross alt lett i over tre timer... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Frekk eller? Jeg har tross alt lett i over tre timer... Takk. EDIT: Fire sekunder, jeg fatter ikke internet Fjerde fra toppen, ser du linken? Den med strek under? Endret 1. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Frekk eller? Jeg har tross alt lett i over tre timer... Takk. EDIT: Fire sekunder, jeg fatter ikke internet Fjerde fra toppen, ser du linken? Den med strek under? Er det noen strek? Sorry for at jeg var så "brå", men jeg har brukt google og ganske mye rart. Å finne en som FUNGERER ble brått litt værre... Men det ser ut til at det ordna seg nå. (Ovesett det? Jeg?? Når?!? ) Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå