Mr_Spock Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Iki skrev (1 time siden): Det er for nært release til at de kan gjøre stort. De endringene de har snakket om skal komme som et patch etter launch. Dette var også PC versjonen av spillet, som visstnok skal se bedre ut enn den til konsollene... De har brukt 5 år på å nå dette punktet, de fikser ikke alt på 3 måneder. Det er ganske merkelig at du kan skrive dette. Hva gjorde dette showet bedre enn Playstation sitt? Javel, så dette var slik det skal se ut på Launch, jeg visste ikke det - ja da er det veldig skuffende. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Halo så herlig ut bare meg som så den i 4K hdr ? .... gjesp kids Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Digital Foundry følger opp med en egen video rundt Halo: Infinite visningen i nær fremtid. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Hva som er intresangt er hdmi spesifikasjoner men sand kasse krangling er normen hær. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Mala skrev (3 minutter siden): Digital Foundry følger opp med en egen video rundt Halo: Infinite visningen i nær fremtid. De har allerede gjort det: Ikke spesielt imponerte, alt fra lys til fiender er feil, og dårligere sammenlignet mot far cry 3... (Far cry fra 2012...) samco skrev (9 minutter siden): Halo så herlig ut bare meg som så den i 4K hdr ? .... gjesp kids Nei, alle har sett dette, og det ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Tipper fleste av ekspertene hær ikke har en 2,1 Hdmi tv for å håndtere de nye konsollene og enda mindre har kalibrerte game moduser for å se hvordan spill kan se ut .... Hvem hær har sett presentasjonen i 4K hdr ? og har iQ større en sin egen sko størrelse ? Om svarer er Nei ikke legg meg til på psn eller live ? .... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Ja der var den ja, de gutta der sluntrer ikke unna 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) Iki skrev (2 minutter siden): De har allerede gjort det: Ikke spesielt imponerte, alt fra lys til fiender er feil, og dårligere sammenlignet mot far cry 3... (Far cry fra 2012...) Nei, alle har sett dette, og det ser ikke bra ut. Ser meget bra ut ... for et Halo spill nydelig hdr lys setting og 4K detaljer hva forventer du et helt nytt konsept .... klapper sakte... Endret 25. juli 2020 av samco Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 samco skrev (3 minutter siden): for et Halo spill nydelig hdr lys setting og 4K detaljer hva forventer du et helt nytt konsept .... klapper sakte... Ser jo dårligere ut enn Halo reach. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Hva som teller er hva får vi ut av konsollene med lyd hdr Og bit rate... hvilken hdr formater... ? Til 2,1 tvne som klarer å vise hva de klarer å levere... Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Siden PlayStation invasjonen armeen er hær ? hvor ble det av Kill zone og restistance på Ps5 presentasjonen? God of war... drive club .. uncharted ... wipe out ? å nei holder ikke Sony liv i sine kjente serier som Ms gjorde... Trykk fort på tastene... defend Squad. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Iki skrev (2 timer siden): Det er for nært release til at de kan gjøre stort. De endringene de har snakket om skal komme som et patch etter launch. Dette var også PC versjonen av spillet, som visstnok skal se bedre ut enn den til konsollene... De har brukt 5 år på å nå dette punktet, de fikser ikke alt på 3 måneder. De sier fra Xbox at dette var en "early build and will get better and better": https://www.tomsguide.com/news/halo-infinite-graphics-have-the-internet-upset-but-theres-good-news Noe jeg tenker virker fornuftig - at de jobber på spreng mot release for å levere et så godt produkt som mulig? Er ikke det slik de pleier å gjøre? Kan du vise til info som motsier uttalelsene fra Xbox? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Mr_Spock skrev (4 minutter siden): De sier fra Xbox at dette var en "early build and will get better and better": https://www.tomsguide.com/news/halo-infinite-graphics-have-the-internet-upset-but-theres-good-news Noe jeg tenker virker fornuftig - at de jobber på spreng mot release for å levere et så godt produkt som mulig? Er ikke det slik de pleier å gjøre? Kan du vise til info som motsier uttalelsene fra Xbox? Jeg kan ikke si noe direkte mot at spillet vil bli bedre etterhvert. Men det er lite sannsynlig at det er snakk om før launch. I demoen de viste skriver de at dette skal være representativt av Xbox series X gameplay. Dr har også lagt ut ekstra bilder, utenom denne traileren, som ser like dårlig ut. Noe som tyder på at det ikke bare var en gammel build. Ellers vet vi at de skal oppdatere spillets grafikk etter at det kommer ut. https://www.windowscentral.com/halo-infinite-will-get-free-ray-tracing-update-after-launch?amp Så det meste tyder på at det vi så i demoen er det vi får når spillet kommer. Er det ikke det så har de gjort en veldig dårlig jobb med denne eventen, og kunne fint vist frem iallefall bilder av hvordan spillet ser ut for dem nå. Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Mange har klaget på 30 fps.På forrige generasjon. Nå får de 4K i 60 fps og da klager de på grafikken. Kan ikke få i pose å sekk. Så lenge de lager open world i 4K og 60 fps må det gå utover grafiske detaljer. Er ingen spill med open world med 60 fps i forrige generasjon på konsoll uten MGS 5, og da med sterke reduksjoner grafisk, se innendørs i bygningr f.eks ingen detaljer. Har lite å si på Ps5 eller Xsx. For min del heller masse grafiske detaljer, raytraycing og 30 fps . Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) Iki skrev (19 minutter siden): Jeg kan ikke si noe direkte mot at spillet vil bli bedre etterhvert. Men det er lite sannsynlig at det er snakk om før launch. I demoen de viste skriver de at dette skal være representativt av Xbox series X gameplay. Dr har også lagt ut ekstra bilder, utenom denne traileren, som ser like dårlig ut. Noe som tyder på at det ikke bare var en gammel build. Ellers vet vi at de skal oppdatere spillets grafikk etter at det kommer ut. https://www.windowscentral.com/halo-infinite-will-get-free-ray-tracing-update-after-launch?amp Så det meste tyder på at det vi så i demoen er det vi får når spillet kommer. Er det ikke det så har de gjort en veldig dårlig jobb med denne eventen, og kunne fint vist frem iallefall bilder av hvordan spillet ser ut for dem nå. Jeg viste deg en link hvor det fortelles fra Xbox at dette var en "early build". 343 Studios har 450 (2016) ansatte og med launch om noen måneder kan de lett legge inn en del årsverk i spillet innen da. Jeg finner det ganske trolig at de jobber ganske intenst med dette nå. Kan du vise til noe som støtter det du skriver? At dette er slik spillet vil se ut på launch? Edit: Mer fra 343 Studios, studio head Chris Lee: Sitat Halo Infinite is still very much in development. The team is very focussed on bringing the best experience possible to fans and we still have a ways to go. So this is definitely a pre-release version of the game that folks are seeing today. Still have ways to go... https://www.videogameschronicle.com/features/interviews/halo-infinite/ Endret 25. juli 2020 av Mr_Spock 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Zeven skrev (13 minutter siden): Mange har klaget på 30 fps.På forrige generasjon. Nå får de 4K i 60 fps og da klager de på grafikken. Kan ikke få i pose å sekk. Det er helt greit at grafikken ikke kan se så veldig fantastisk ut, men nå ser jo destiny 2 bedre ut på Xbox one, of series X skal være 9 ganger så kraftig, minst. Mr_Spock skrev (8 minutter siden): Jeg viste deg en link hvor det fortelles fra Xbox at dette var en "early build". 343 Studios har 450 (2016) ansatte og med launch om noen måneder kan de lett legge inn en del årsverk i spillet innen da. Jeg finner det ganske trolig at de jobber ganske intenst med dette nå. Kan du vise til noe som støtter det du skriver? At dette er slik spillet vil se ut på launch? Som sagt står det i demoen til spillet, den de har vist, at dette er representativt av spillet på en Xbox series X. Ellers anbefaler jeg deg å se hvordan de omtalte demoen like før folk begynte å klage: https://www.halowaypoint.com/en-us/news/campaign-evolved Du kan ikke forandre såpass mye på 3 måneder. Vanligvis bruker du de siste månedene på å polere vekk bugs. Skal man gjøre så mye på så liten tid ender man opp med dmc 2. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Iki skrev (1 minutt siden): Som sagt står det i demoen til spillet, den de har vist, at dette er representativt av spillet på en Xbox series X. Ellers anbefaler jeg deg å se hvordan de omtalte demoen like før folk begynte å klage: https://www.halowaypoint.com/en-us/news/campaign-evolved Du kan ikke forandre såpass mye på 3 måneder. Vanligvis bruker du de siste månedene på å polere vekk bugs. Skal man gjøre så mye på så liten tid ender man opp med dmc 2. Jeg spør igjen - hvor står det at dette er slik spillet vil se ut på launch? Microsoft og spillstudioet sier noe annet. Med 450 ansatte kan du nok gjøre litt mer enn polere vekk noen bugs. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 Mr_Spock skrev (3 minutter siden): Jeg spør igjen - hvor står det at dette er slik spillet vil se ut på launch? Microsoft og spillstudioet sier noe annet. Med 450 ansatte kan du nok gjøre litt mer enn polere vekk noen bugs. Igjen. Les. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 6 minutes ago, Iki said: Igjen. Les. Regner med spilldesignere vet mer enn hva vi gjør på et forum. De har gjentatte ganger sagt at spillet vil se bedre ut til release, kanskje til og med du blir overrasket på release. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. juli 2020 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) Iki skrev (9 minutter siden): Igjen. Les. Ja, jeg har lest - står ingenting om at dette er det ferdige produktet. Det er forresten skrevet av samme Chris som jeg linket til over - som der presiserer at demoen er en pre-release. Noe jeg tok som en selvfølge og trodde de fleste forsto? At man viser gameplay osv - noe som var rått. Så jeg gjentar enda en gang - hvor får du det fra at dette er slik spillet vil se ut på launch? Edit: Men vi kan vel avslutte der, jeg forventer ikke noe svar fra deg som er særlig fornuftig - men slutt å korriger andre når du ikke har peiling i det hele tatt selv. Vi får heller sette i gang å klage når spillet slippes og det ikke ser bra ut - frem til det er det bedre å være optimistisk - bortkastet energi å gremme seg over noe som kanskje ikke skjer. Endret 25. juli 2020 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå